onpa Maria Lund aika yllättävän ärsyttävä persoona
..olen pitänyt häntä kauniina ja mukavana, mutta nyt kun olen joka viikko hänen kanssaan samoilla jumppatunneilla, hän onkin "rumissa" vaatteissa jumppaava erikoiskohtelua vaativa hienostelija.
Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne:)
Mutta tässä taas huomaa, miten erilaisen kuvan saa jostain ihmisestä julkisuudessa ja todellisuudessa.
Anteeksi Maria, mutta petyin kovasti!
Kommentit (25)
Saanko ihan mielenkiinnosta esittää pari vastakysymystä? Minkä takia jumppaan pitäisi laittaa "hienot" vaatteet? Eikö idis ole nostattaa hikeä pintaan ja treenata itsensä vuoksi? Silmänruokaa voi tarjota muille sitten vihteellä. Ja minkälaista erikoiskohtelua? Onko se ettei tajua heti jotain askelia ja tarkistaa ohjaajalta (kuten muutkin tekevät) erikoiskohtelua? En minä ole hyppimässä kenenkään nenille, haluan vain jumpata ja treenata ja nauttia tunnista, pudottaa useampikin raskauskilo ja tutustua uusiin ihmisiin. Ja uusia ystäviä olenkin jo sieltä löytänyt. Ikävää jos yksityishenkilönä jumpatessani aiheutan sinulle mielipahaa. Mutta tällainen ärsyttävä rumilus minä sitten privaattipersoonana kai olen.
Hyvää Joulunodotusta toivottaen,
Maria.
pikkuorava-lauluääni. eikä mun mielestä välttämättä edes aina laula nuotilleen.
Saanko ihan mielenkiinnosta esittää pari vastakysymystä? Minkä takia jumppaan pitäisi laittaa "hienot" vaatteet? Eikö idis ole nostattaa hikeä pintaan ja treenata itsensä vuoksi? Silmänruokaa voi tarjota muille sitten vihteellä. Ja minkälaista erikoiskohtelua? Onko se ettei tajua heti jotain askelia ja tarkistaa ohjaajalta (kuten muutkin tekevät) erikoiskohtelua? En minä ole hyppimässä kenenkään nenille, haluan vain jumpata ja treenata ja nauttia tunnista, pudottaa useampikin raskauskilo ja tutustua uusiin ihmisiin. Ja uusia ystäviä olenkin jo sieltä löytänyt. Ikävää jos yksityishenkilönä jumpatessani aiheutan sinulle mielipahaa. Mutta tällainen ärsyttävä rumilus minä sitten privaattipersoonana kai olen.
Hyvää Joulunodotusta toivottaen,
Maria.
Tämänkin ketku olisi jo kauan sitten unohdettu, jos et olisi käynyt sitä nostamassa ja selittemässä.
I met Maria like 3 years ago on an event in Tampere and I thought she was really stuck up there. I wonder if shes really the same way in her private life!
ja hän on ollut aivan tavallinen, mukava nuori nainen.