onpa Maria Lund aika yllättävän ärsyttävä persoona
..olen pitänyt häntä kauniina ja mukavana, mutta nyt kun olen joka viikko hänen kanssaan samoilla jumppatunneilla, hän onkin "rumissa" vaatteissa jumppaava erikoiskohtelua vaativa hienostelija.
Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne:)
Mutta tässä taas huomaa, miten erilaisen kuvan saa jostain ihmisestä julkisuudessa ja todellisuudessa.
Anteeksi Maria, mutta petyin kovasti!
Kommentit (25)
Olenpa sairas ihminen, kun en tykännytkään niin paljon kuin olin luullut. Sairas siis.
Ehkä liian karrikoidusti toin tuon rumissa vaatteeissa jumppaavan hienohelman, mutta silti petyin hänen tyyliinsä olla muita ylempänä.. Minä näen sen näin. Pahoitteluni.
ap
Tuo on nyt ihan sun ongelma. Jos tunne-elämäsi järkkyy julkkisten olomuodosta, älä syytä heitä siitä.
Marialla on upea vartalo ja erittäin isot tissit
jumpatessa voi vaatia?
Ja luulitko että hän tulee jumppaan kellohameessa vai mikä vaayyeissa oli vikana?
todellakin katsojan silmässä, olet luonut lapsellisia kuvitelmia toisesta ihmisestä ja petyt kun hän ei vastaa kuvitelmiasi:D Ja sitten käännät sen niin että maria on ikäänkuin syyllinen johonkin. tiedätkö että jos joku ihminen sua ärsyttää, hän edustaa sinulle usein kiellettyjä tai kompleksisia puolia sussa itsessäsi- siis tunteesi kertovat SINUSTA, eivät ärsytyksen kohteesta.Ja kirjoituksesi kertoo myös sinusta eikä siitä että jossakussa toisessa olisi vikaa.Av;lla on uskomattomat paljon uskomattoman lapsellisia ja kehittymättömiä ihmisiä. Ja mikä kauheinta, moni kasvattaa lapsensa noilla resursseilla.
Marialla on upea vartalo ja erittäin isot tissit
Minusta Maria on upea
T. Mies39
lauluääntä, se on jotain aivan outoa Mikki-hiiri vinkunaa.
Tietty ylimielisyys paistaa läpi.
Ja lauluääni ei kuuntelu kelposta. Jonkun mielestä varmaan ihan mahtavaa.
todellakin katsojan silmässä, olet luonut lapsellisia kuvitelmia toisesta ihmisestä ja petyt kun hän ei vastaa kuvitelmiasi:D Ja sitten käännät sen niin että maria on ikäänkuin syyllinen johonkin. tiedätkö että jos joku ihminen sua ärsyttää, hän edustaa sinulle usein kiellettyjä tai kompleksisia puolia sussa itsessäsi- siis tunteesi kertovat SINUSTA, eivät ärsytyksen kohteesta.Ja kirjoituksesi kertoo myös sinusta eikä siitä että jossakussa toisessa olisi vikaa.Av;lla on uskomattomat paljon uskomattoman lapsellisia ja kehittymättömiä ihmisiä. Ja mikä kauheinta, moni kasvattaa lapsensa noilla resursseilla.
Asiaa
en tosin ole hänestä koskaan pitänyt, minusta hänestä on aina paistanut läpi vanhempien hemmottelema prinsessa.
Ei ole vaikea kuvitella millainen on olemukseltaan muutenkin
(ja siksi hänellä on niin upea kroppa). Sinä menet tunnille esiintymään kauniissa vaatteissa.
ihan hyvin se jatsahtavaa viihdemusiikkia vetää
Tero
sairas ihminen.