Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko 14v tytön jättää yksin kotiin jos mummo asuu naapurissa?

Vierailija
11.10.2011 |

Eli mieheni ja minä olemme lähdössä viikonlopuksi reissuun. 14v tyttö haluaisi kutsua kavereita yökylään meille juuri silloin. Uskaltaako antaa luvan tällaiseen? Äitini asuu 50m päässä ja hän voisi illalla tulla tarkistmaan onko kaikki kunnossa. Mutta silti... Mitä mieltä olette?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niin, että yksi kaveri tulisi. Ja mummo valvoisi.

Vierailija
22/25 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähdin kotoa 16-vuotiaana ja olin hyvinkin vastuullinen ja hyvin pärjäsin. 14-vuotiaana pärjäsin todellakin pari yötä (useammankin) yksin. Omien kokemuksien mukaan sanoisin että uskaltaa jättää, mutta toki ihmisiä on erilaisia ja kaikilla ei välttämättä ole vielä tuossa iässä tarpeeksi järkeä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ihan varmat bileet on tiedossa niin päädyt tekemään. Mietin kuinka olisin itse toiminut ja taisinkin toimia tuossa iässä.

Vierailija
24/25 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkin huonoa omatuntoa. Ei oltu kuin 20 kilsan päässä ja tyttö oli viihtynyt tosi hyvin ja kaikki meni hyvin. Mietin sitä, että kun oli "lapsi", niin en voinut jättää häntä yksin ja kohta on taas sen ikäinen, että tekee mieli järkätä bileitä. Ja kun tuo oli vuosikaudet vonkunut yksin yöksi jäämistä, niin suostuin, koska ajattelin että taitaa olla ainoa mahdollisuus.

Vierailija
25/25 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan