Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teresa ei saanut koskaan maistaa äidinmaitoa! :( Äiti otti jo sairaalassa....

Vierailija
11.10.2011 |

pillerit että maitoa ei edes tule.

Olimme leikkipuistossa, tämä äiti tyttärensä kanssa ja minä omani kanssa. Äiti kysyi minulta imetänkö. Vauvani on 3 kk. Sanoin että imetän. Kysyin imettääkö hän. Hänen vauvansa on 9 kk. Äiti sanoi että ei ole imettänyt ollenkaan vaan otti jo sairaalassa pillerit että maito ei nouse.

Kysyin miksi. Hän kertoi, että imetys ei onnistunut oikein esikoisensa kanssa ja päätti ettei tällä kertaa imetä.

Säälittää Teresa että ei koskaan saanut edes maistaa miltä se ihmisen maito maistuu! Entä miltä tuntuu olla äidin sylissä ja juoda maito äidin rinnasta? Se on niin pehmeäkin verrattuna pulloon. Ja se maku... Ihan erilaista.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä helvettiä se sinulle kuuluu?

Et tiedä mitään Teresan äidin ensimmäisestä imetysyrityksestä, joten turha arvostelu pois.

Kuulostat jotenkin sairaalta tuon maitolässytyksesi kanssa. Moni lapsi ei saa maistaa montaakaan asiaa, ja ihan täyspäinen, terve ja normaali ihminen siitä silti kasvaa. Ei ole kovin täyspäistä itkeä jotain pehmeää tissiä...

Vierailija
2/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se maku... Ihan erilaista.

jos nautiskelet mausta. Se maito on vauvoille ei sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tiedät teresan äidin tisseistä.

Toiseksi keskittyisit ihan vain omiisi.

Vierailija
4/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla että Teresan äidillä on joku muukin syy tohon että ei imetä esim. joku lääkitys ja ei sitä sulle halunnut kertoa.

Siinähän säälittelet menemään, mutta eiköhän siitä lapsesta ihan normaali kasva.

Minä en tule ikinä imettämään koska en saa lääkityksen takia. Mutta ei kyllä varmasti huvita kaikenmaailman äityleille kaikkea kertoa, ei kuulu muille mun asiat niin tarkasti.

Vierailija
5/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut miks et sääli sitä Teresan isompaa sisarusta? Eihän sekään oo tarinan mukaan saanut ah sitä niin herkullista äidinmaitoa... :D

Vierailija
6/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa se sinulle kuuluu mitä se Teresa on juonut? Eiköhän syliä ole saanut muutenkin ja ruokaakin ilmeisesti kerta vielä elossa on.

Vierailija
7/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmittaa lapsen psta, mutta eiköhän hän kuitenkin ole saanut hyvän hoidon. Olisihan voinut käydä niinkin, että äiti olisi masentunut imettämisen rankuuden vuoksi tms. eikä hän olisi jaksanut keskittyä äitiyteen niin hyvin kuin olisi halunnut. Siksi varmaan ratkaisi asian nyt sekä omaksi että lapsen parhaaksi.

Itsen imetän jo 12 kk:tta

Vierailija
8/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsen imetän jo 12 kk:tta

Vierailija
9/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistatko itse miltä tuntui olla äidin rinnalla ja miltä äidinmaito maistui? Tuskin, joten älä suotta sääli sitä vauvaa...ei muista hänkään isona, niin kun ei kukaan muukaan ihminen. Aika pieni aika elämästä, tuon tytön äiti ehtii vielä miljoonalla muulla teolla olemaan tosi hyvä äiti vauvalle. Sääli niitä joita oikeasti kannattaa sääliä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaparka!!!!

Vierailija
11/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti äidillä on hyvä syy, ainakin omasta mielestään.

Kun näen oman poikani onnen rintamaitoa juotuaan, olen yhä vahvemmin sitä mieltä, että näin luonto sen tarkoitti.

Vierailija
12/15 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tuntuu, että joku mies käy kirjoittamassa tänne näitä provoja ja akat lankeavat tähän samaan paskanjauhantaan kerrasta toiseen.

Vierailija
13/15 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näen oman poikani onnen rintamaitoa juotuaan, olen yhä vahvemmin sitä mieltä, että näin luonto sen tarkoitti.

luonnollistahan se on tuo imetyäminen. Mutta omani ovat onnellisia ihan pullomaidostakin, voi sitä hymyä naurua ja huutoa. Mut ne onkin ruokahulluja :D

Vierailija
14/15 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on osittain rintamaidolla ja osittain korvikkeella. Molemmista hän on hyvin tyytyväinen ja tulee hyvin iloiseksi :)

Vierailija
15/15 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että jos äidillä on vaikka sellainen lääkitys joka estää imetyksen. Että ei siinä paljon imetellä vaikka haluaisikin. Itse olen kyllä molemmat lapset imettänyt aika pitkään, mutta kaverille kävi juuri noin kun yllä mainitsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme