Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeastikko olette jonottaneet eiffel torniin

Vierailija
11.10.2011 |

jopa koko päivän? tyhmiä ihmisiä on paljon, viimeksi naurettiin kun siellä käytiin :D

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistää saa jononohilippuja lippukassalle?


ei silloin ole kassoille jonoja

Vierailija
22/22 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonottamisessa menee välillä noin 1 tunti.

Joten suosittelen ostamaan liput netistä - https://tiqets.tp.st/XBHzXjVl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä