Lue keskustelun säännöt.
Oikeastikko olette jonottaneet eiffel torniin
11.10.2011 |
jopa koko päivän? tyhmiä ihmisiä on paljon, viimeksi naurettiin kun siellä käytiin :D
Kommentit (22)
Jonottamisessa menee välillä noin 1 tunti.
Joten suosittelen ostamaan liput netistä - https://tiqets.tp.st/XBHzXjVl
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei silloin ole kassoille jonoja