S-etutili, bonusta maksettu 170 €. Onkohan virhe?
Hei!
Minä köyhä yh raahustin eilen bonusten maksupäivänä tsekkaamaan saldoni automaatilta ja tilille napsahtanut 170 € rahaa. Onko nyt joku isompi potti jaossa vai miten tätä näin paljon on tullut??
Siis olen toki keskittänyt vakuutukset jne sinne, mutta silti. Varmaan virhe...
Kommentit (10)
saada sätkyn kun näytti 300euroa! Mut sit tajusinkin, että olin katsonut niitä ostoja enkä tilille tulleita bonuksia...:
Pirkanmaalla ylijäämän palautukset tulee muistaakseni alkukesällä. Nyt ei ainakaan ollut.
Tuskin se silti virhe on. Ne ylijäämän palautukset on ainakin meillä aika isoja. Ihan mukavia ylläreitä.
Mä säästän S- bonarit aina näin jouluksi ja käytän sitten lahjoihin ja ruokiin. Paitsi tietty jos on tiukkaa, sitten saattaa tyhjentyä aika ajoin.
olla, että osuusliikkeessäsi on palautettu asiakasomistajille ylijäämää. Siitä taas on kerrottu kotiin lähetetyissä papereissa ainakin meidän osuuskunnassa jo ennalta.
niink oliskohan siellä jonkin muun kuukauden bonuksia vielä? :)
niink oliskohan siellä jonkin muun kuukauden bonuksia vielä? :)
ap sanoi, että tilille oli napsahtanut mainittu summa, eikä että se olisi tilin saldo.
Miten automaatilta voi tarkastaa mitä sinne on "napsahtanut"?
Oliko tuo neuvon pyyntö? Kannattaa kysyä S-kaupasta, jos et pysty. Se tarvitsee tunnukset.
Miten automaatilta voi tarkastaa
mitä sinne on "napsahtanut"?
mitä siellä oli ennen napsahtamista. Jos edeltävänä päivänä oli 170€ vähemmän kuin bonarien maksupäivänä, niin lopputulema lienee aika selvä.
Saat sellaisen kapean nauhan missä näkyy tilitapahtumat.
Miten automaatilta voi tarkastaa
mitä sinne on "napsahtanut"?mitä siellä oli ennen napsahtamista. Jos edeltävänä päivänä oli 170€ vähemmän kuin bonarien maksupäivänä, niin lopputulema lienee aika selvä.
pakautuata nyt?