Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen kuului laittaa lakanat? Tilanne:

Vierailija
10.10.2011 |

lukiolainen tuli kotiin ja olin pessyt tämän lakanat. Lukiolainen alkoi vaatimaan että minun on laitettava lakanat, kun oli ottanut poiskin. Ja tämän asian toteutin, vaikka olen kipeä.

Kenen olisi oikeaoppisesti kuulunut laittaa lakanat?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vanhemmuus hakusessa! Niin tai näin lukiolainen laittaa lakanat takaisin ja kiittää kun äitee oli ne pessyt! Äiti vastaa ole hyvä nyt sun on kivempi nukkua puhtosissa. Terv. äiti, jonka lapset jo maailmalla ja mukavasti menee!

Miksi lukiolaisen sänky on alue, jossa äiti saa toimia kuten tahtoo?

Vierailija
42/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hoidan perheen pyykit, eli otan lakanat vaihtoon. Koska muiden ei tarvitse pyykätä, he hoitavat itse lakanansa, silittämiset jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on äiti perheessä, joka pyykkää. Äiti tietää milloin viimeksi pesi kersan lakanat ja nyt siis otti ne pyykkiin ja pesi. Lakanat saattavat olla myös äidin omistuksessa niinkuin koko kotikin.

Minulle tämä tarina kertoo et kersalla on ollut huono kotikasvatus! Eikä ainakaan ole oppinut käytöstapoja eikä vanhempien normaalia kunnioittamista.

Itse en ikinä vaihtanut teinien lakanoita. Toivat minulle valmiiksi petivaatteensa ja myös vaihtoivat puhtaat itse. MINÄ päätin milloin oli lakanapyykin vuoro!

Vierailija
44/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä hyvät ihmiset ole mitään auktoriteettiä lapsiinne. Lapset tekee sitä mitä pyydetään ihan sama kuka ne lakanat sieltä sängystä on repinyt. Niin kauan on asuvat kotona syövät ilmaista ruokaa eivätkä maksa vuokraa niin varmaan pystyvät petaamaan myös petinsä. Kasvatus on mennyt jo ajat sitten vinoon jos lukiolaisen kanssa pitää asiasta väitellä.

Vierailija
45/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesee, myös laittaa ne. Jos perheessä ei ole äitiä tai äiti on alkkis, sitten tietysti lapset voi laittaa tekemään yhtä sun toista.

Vierailija
46/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä se on äiti perheessä, joka pyykkää. Äiti tietää milloin viimeksi pesi kersan lakanat ja nyt siis otti ne pyykkiin ja pesi. Lakanat saattavat olla myös äidin omistuksessa niinkuin koko kotikin. Minulle tämä tarina kertoo et kersalla on ollut huono kotikasvatus! Eikä ainakaan ole oppinut käytöstapoja eikä vanhempien normaalia kunnioittamista. Itse en ikinä vaihtanut teinien lakanoita. Toivat minulle valmiiksi petivaatteensa ja myös vaihtoivat puhtaat itse. MINÄ päätin milloin oli lakanapyykin vuoro!

että tänään pesen lakanat, tuo ne kodinhoitohuoneeseen tms. jossa pesukone on. Ei kukaan lapsiaan kasvattava äiti hae lakanoita sängystä ja raahaa niitä pestäväksi, jos kasvattaa lastaan. Huonosta kotikasvatuksesta kielii se, että ei kerro muille perheenjäsenille, koska on pyykkipäivä tms.

Perheeseen kuuluu myös lasten normaali kunnioittaminen, jolloin lasten huoneisiin ei mennä kysymättä lupaa. Varmaan hankala ymmärtää, mutta se lukiolainenkin on ihminen.

Vierailija
47/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ollessa poissa ja viedä lakanat. Kyllä ilman lääkitystä oleva äiti pystyy puhumaan lapsilleen ja kertomaan, että lakanat tuodaan pesuun.

Ei ihme, että osa lapsista ei halua nähdä vanhempiaan muutettuaan kotoa.

Vierailija
48/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän ollessa poissa ja viedä lakanat. Kyllä ilman lääkitystä oleva äiti pystyy puhumaan lapsilleen ja kertomaan, että lakanat tuodaan pesuun.

Ei ihme, että osa lapsista ei halua nähdä vanhempiaan muutettuaan kotoa.

Vierailija
49/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakanat

jos teillä ei ole muuta tekemistä kuin riidellä vastuista, niin onneks olkoon

Vierailija
50/50 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkanut edes repimään lakanoita pois ja pesemään niitä. Itse en ainakaan viitsi kipeänä marttyyriä leikkiä.

Lukiolainen ole mikään kakara enää. Tai ei ainakaan pitäisi olla. Eli kyllä se osaa lakanat laittaa, etenkin jos äiti on sairaana. Vai mikä teini teillä oikein asuu?