Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä työtä teette 3000-4000€/kk ansaitsevat naiset?

Vierailija
10.10.2011 |

Enkä halua tietää miestenne tuloja, kiitos :)

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asiantuntijatehtävissä teknologiateollisuudessa. Koulutus DI ja OTK.

Nyt mammalomalla:)

Vierailija
22/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot hyvin lähellä 4000 euroa (bruttona). Koulutuksena FM.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausipalkka lisien kanssa aina päälle 3000 euroa, mutta on kuukausia kun on ollut päälle 4000 euroakin.

Kaikki ikälisät, henkilökohtainen lisä yms. pientä lisää palkassa.

Vierailija
24/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tee iltoja lainkaan ja tykkään olla öisin töissä. Näin päivät jää vapaaksi. Viikolla on sitten ns. omaa aikaa kun on pitkiä vapaita.

En alkaisi päivätöihin enää. Tai jos nyt saisi 4000 ma-pe päivätyönä, voisin jättää vuorotyön. Mutta tiukkaa tekisi sopeutua enää tuollaiseen rytmiin.

Lähihoitajan töitä. Olen yleensä ilta/yövuorossa ja AINA töissä viikonloput. Vapaapäivät vietän yleensä tiistaina ja keskiviikkona. Ilta- yö- ja viikonloppulisistä mun palkka lähinnä koostuu :)

Viikonloput saan olla vapailla eikä tarvitse olla iltojakaan töissä.

Vierailija
25/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus tradenomi.

Palkka oli siis välillä 3-4 t eur (3200 pohja ja keskimäärin 3600-3700 bonusten kanssa + auto).

Tosin jäin työttömäksi, nyt palkkatoiveeni on välillä 3-4 t (lähempänä 4t) silloin kun haen avainasiakaspäällikköhommia, mutta jos haen jotain muita töitä (ehkä vaan jollain koordinaattori tms. nimikkeellä), niin joutuu laittamaan alempia toiveita.

Myynnissä on aika hyvät palkat yleensä (paitsi en tiedä niistä provisiopalkatuista edustajista).

Vierailija
26/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen louhosmies ammattinimikkeltä.

Vierailija
27/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yleensä puolta päivää (lasten koulupäivän mukaan) ja siksi tulot ovat nyt tippuneet. Olen näitä moderneja downshiftaajia.

Vierailija
28/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikorkeakoulun lehtori. Palkka lähempänä neljää tuhatta.

Vierailija
29/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus tradenomi.

Palkka oli siis välillä 3-4 t eur (3200 pohja ja keskimäärin 3600-3700 bonusten kanssa + auto).

Tosin jäin työttömäksi, nyt palkkatoiveeni on välillä 3-4 t (lähempänä 4t) silloin kun haen avainasiakaspäällikköhommia, mutta jos haen jotain muita töitä (ehkä vaan jollain koordinaattori tms. nimikkeellä), niin joutuu laittamaan alempia toiveita.

Myynnissä on aika hyvät palkat yleensä (paitsi en tiedä niistä provisiopalkatuista edustajista).

t. Projektipäällikö, joka haluaisi vaihtaa toimenkuvaa.

Vierailija
30/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tienaa tismalleen saman verran, yrityksen tuotto puoliksi molemmille

Vierailija
31/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus tradenomi. Palkka oli siis välillä 3-4 t eur (3200 pohja ja keskimäärin 3600-3700 bonusten kanssa + auto). Tosin jäin työttömäksi, nyt palkkatoiveeni on välillä 3-4 t (lähempänä 4t) silloin kun haen avainasiakaspäällikköhommia, mutta jos haen jotain muita töitä (ehkä vaan jollain koordinaattori tms. nimikkeellä), niin joutuu laittamaan alempia toiveita. Myynnissä on aika hyvät palkat yleensä (paitsi en tiedä niistä provisiopalkatuista edustajista).

t. Projektipäällikö, joka haluaisi vaihtaa toimenkuvaa.

lähinnä nimettyjen asiakkaiden hoitamista. Eli neuvottelet asiakasketjun "pääkonttorilla" / ketjuohjauksessa valikoimat joita tämä jälleenmyyjä edustaa; tapaat näitä ketjun ostajia / tuotepäälliköitä jne. joitain kertoja vuodessa.

Suunnittelet jotain kampanjoita ja yrität tarjota niitä sitten lisäksi pitkin vuotta.

Kierrät aina välillä asiakkaiden toimipisteissä ympäri Suomea kertomassa tuotteistanne, että he sitten osaisivat niitä aktiivisesti myydä.

Ja sitten kaikenlaista muuta säätöä ja projektia siihen ympärille, riippuen vähän missä firmassa ja toimialalla (olen siis tehnyt vastaavaa hommaa parissakin firmassa eri toimialoilla, eli vähän se vaihtelee sen mukaan). Ja matkustelumäärä riippuu just siitä, onko iso firma jossa on erikseen myyntiedustajat kentällä, vai pienempi jossa ei ole ja sitten pitää tosiaan itse käydä silloin tällöin noita asiakkaiden toimipisteitä läpi.

Vierailija
32/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk seutu, kansainvälinen yritys

Vierailija
33/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis viestinnän asiantuntija virallisesti.

Siis tiedottaja...

Vierailija
34/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaan kyllä paljon enemmän kuin toi haarukka

Vierailija
35/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä.

Jos kerran et tienaa sitä mitä kysytään, miksi ihmeessä vastaat???

Vierailija
36/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti ole, kyllä ne jotka tienaa tuon verran viihtyy jossain muualla kuin täällä vamaasessa paikassa lukemassa typeryksien voivottelua vauvan paskapallerosta ja sukkien värinmuutoksista.

Ei prkl, mäkin olen täällä 7.000 eur/kk-tuloilla. No, juristi voi aikaansa käyttää näinkin:)

Vierailija
37/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotyö

Vierailija
38/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja

Tuskin.

Vierailija
39/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 10v ammattilaisena tekniikan alalta.

Vierailija
40/54 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provikkapalkalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi