Millainen asu saa miehesi syttymään ?
Onko muillakin niin,että miehesi syttyy sänkyhommiin innokkaammin,kun pukee ylleen jotakin seksikästä ? Itsellä se ainakin on juuri näin. Millainen asu sytyttää teidän miehenne ?
Kommentit (40)
<a href="http://www.boutique-loulou.com/lacetrim-verkkomekko-p-1729.html" alt="http://www.boutique-loulou.com/lacetrim-verkkomekko-p-1729.html">http://www.boutique-loulou.com/lacetrim-verkkomekko-p-1729.html</a>
Ostin tollasen yllätykseksi kun oltiin viettämässä 1 hääyötä hotellissa.. Mies kävi TODELLA kuumana.. ;)
Mun pitää laittaa punaiset latex-asu pälle.
pitäisi vanhaan t-paitaan tehdä reiät tisseille.
Eevan asu, eli nakuna =)
Näytän koko kauneuden. Yleensä suihkussa innostuu.
Oon ylipainoinen ja jalkojen välistä löytyy tuuhea majava (yli 3 vuotta siistimättä). Rinnatkin riippuvat 4 lapsen imetyksen jälkeen, mutta silti oon hottis ja kelpaisin kelle vaan =)
joku kiihottuu harmaista college-housuista? :D Toivottavasti ei jokapäiväistä!!! Ei siis miehen kiihottuminen vaan hirveä pukeutuminen ;)
Harmaan collegehousut tuli ensimmäisenä mieleen kun näin tämän kyselyn. Niitä on nimittäin pyydetty jalkaan useamman kerran.
Eikähän se ole hirveää pukeutumista jos housut on ehjät ja puhtaat. Omastakin mielestäni ne ovat sympaattiset ja rennot, ja jotenkin siihen mielikuvaan se seksikkyyskin (miehen mielessä) varmaan liittyy. Plus siihen, että pepun harjanne näkyy kivasti.
Sairaanhoitajan työasu (on ammattini).
Tai harmaat collegehousut ja tiukka musta trikoopaita.
.. tai on olematta, niin ei syty, ei.
=(
Olisi ollut kiva yllättää jollain seksikkäällä alusasulla tms. 1. hääpäivänä, mutta luultavasti huomio menee aivan johonkin muuhun.
Jos laitan oikein ajatuksella jotain hepeneitä, on lopputulos ihan sama kuin olisin niissä kulahtaneissa sloggeissa. Mies riisuu ne multa pois, eikä ilmeisesti edes huomaa että tilanteessa oli jotain erikoista. Korkeitaan mutisee, että onpas tämä monimutkainen ottaa pois.
Siis ihan turhaa yrittää tälläytyä.
Tykkään itse kauniista ja seksikkäistä alusvaatteista ja hameista ja mekoista yms. feminiinisestä. Ja ulkonäössäni ei ole vikaa miehenkään mielestä. Minua panettaisi ja haluaisin monipuolista seksiä, mutta mies on kiihkeä kuin kylmä siika. Haluaisin niin antaa hänelle mielihyvää kaikin tavoin, mutta häntä i vaan seksihommat kiinnosta. Ei ole alkuhuuman jälkeen juuri kertaa parissa kuukaudessa enempää kiinnostanut.
Ikääkin vasta kolmekymmentä, joten ei nyt ihan vielä laittaa pillejä pussiin seksin suhteen.
Ei tarvitse olla kaunista, ei tarvitse olla tyylikästä, voi hyvin olla ihan mökkirättejä, kunhan on avointa kaula-aukkoa.
Sen sijaan esim. kauniit alusvaatteet menevät nähenssä ihan hukkaan, ei kiinnitä niihin mitään huomiota.
ihan minkälaiset tahansa, ohuet tai paksut...
mitä on päällä. Mutta sanoo kyllä tykkäävänsä enemmänn hipstereistä kuin stringeistä.
miesta sankyhommiin tarvitse sytytella, on innostunut niista ihan muutenkin joskus liiankin kanssa. Mutta toki mukava laittautua kauniiksi siten kuin tiedan miehen tykkaavan, esim. juhliin lahtiessa. Pitaa mun ylla vartalonmyotaisista mustista mekoista, ei liian avonaisista kaula-aukoista (kuulemma ei halua muiden miesten katselevan liian tiiviisti mun rintoja. Enka sita kylla itsekaan halua), ja seksikkaista korkokengista. Sukkanauhat saa sen aika kuumaksi, jos joskus harvoin laitan niin ne pitaa jattaa touhujen ajaksi paalle ;) ja seksikkaista pienista pitsialushousuista myos joskus tykkaa etta jatan paalle sankyleikkeihin.
Mies on nyt 3 pv tyomatkalla, taidankin pitkasta aikaa yllattaa sukkanauhoilla kun tulee kotiin ;)
Yhdessa oltu 9 v.
työasuista:) Eli biz vaatteet (kotelomekko, pusero/paita ja hame, neulemekko ja tietty alkkarit ja korkkarit asuun sävy sävyyn:D)
Kun olen aamulla juuri laittanut itseni, hiukset kauniisti ja hajuvettä sopivasti niin hyvä että pääsen ovesta ulos...
Siis ihan koska vaan, vaikka kotihommia tehdessä jos pyllistelee, niin hetikohta on isäntä pyrstössä kiinni. Sama on nukkuessa. Mä nukun usein selkä mieheen päin kippurassa, semmoisessa sikiöasennossa. Jos vähänkin peitto lipsahtaa pois päältä, niin jopa on käsi jalkoväliä kopeloimassa.
nuoremman yllä. Ja mieluiten hänkin ilman asua. Buahahah
ei ole tuon suhteen pilkettä silmäkulmassa, harmi vaan.. ei edes katsele.. no sekstaillaan kuitenkin 2-3 * viikossa, vaan oishan se kiva, jos miestäkin "panettais" b
mun miehelle toimii usein puoleen reiteen ulottuva tiukka musta farkkuhame ja mustat sukat :) siihen kun vielä lisää jonkun kivan tumman topin niin mies ei malta ollenkaan pitää näppejään erossa :D yleensä se alkaa nostelemaan helmaa ylös, sit kantaa mut suudellen sänkyyn (jos ollaan kotona) ja rakastelee tosi kiihkeästi <3
Henna-vaimo se tuossa edellä kirjotteli, ja voin vahvistaa että olen "hamemiehiä". Myös vaimon ihanaa vartaloa nuolevat kapeat mekot, pikkumustat, ja punaisetkin hänen päällään saavat mut liekkeihin. Niin naisellisia asusteita! :)
Tosin kyllä se sit välillä höpisee, että laitas nyt vähän pitsiä päälle... Ja mitä vähemmän kangasta, sen parempi