Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen asu saa miehesi syttymään ?

Vierailija
10.10.2011 |

Onko muillakin niin,että miehesi syttyy sänkyhommiin innokkaammin,kun pukee ylleen jotakin seksikästä ? Itsellä se ainakin on juuri näin. Millainen asu sytyttää teidän miehenne ?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sama mitä on päällä, niin tuo on koko ajan vonkaamassa!

Yleensä mulla onkin virttyneet sloggit ja mummon laamapaita!

siis college-housujen alla...

Vierailija
2/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verkkarit tai flanellit jalassa. Ostin kerran pitsihepeneet niin ei se edes katsonut,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei halua nähdä paljasta pintaa. Parhaan vastaanoton on saanut pitkähihainen, ohutta ja pehmeää trikoota oleva, reiden yläosaan ulottuva kietaisumallinen t-paita. Ilman alusvaatteita.

Vierailija
4/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se, että pukeutuminen on viesti siitä, että luvassa on jotain normaalia panoa mielenkiintoisempaa. Mitenkään selliasta torstai-illan pikaista väheksymättä.

Vierailija
5/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korsettiyläosainen pitsiröyhelöhame +nätit rintsikat.

Yleensä en jaksa laittautua kylläkään...Kummasti ne harmaat collegehousut, jotka näyttävät hyvältä pepustakin saattaa saada sytytysreaktion ;)

Vierailija
6/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameesta ja tiukasta kauluspaidasta :) Mies on aivan tärinöissään tiukasta kynähameesta (korkea vyötäröinen malli) ja kauluspaidasta jossa on pari ylintä nappia auki. Hame ylipäätään sytyttää.

Toinen mikä sytyttää on, jos puen tiukan topin tms yläosan ja mieheni löysät collegehousut.

Tui tui vaan miehelle, jos sattuu tämän huomaamaan (sala-av:läinen ;) )

Vierailija
7/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen parempi. Esim. eilen mulla oli meikitön naama, risat sukkahousut ja tunika, ja se onnistui kuorimaan mut niistä keittiön pöydälle. Sitten välillä on ihan hirveän kulahtanut yöpaita, ääni pois ja jumalaton flunssa, ja mies ihan intoa täynnä, sitä saa töniä kauemmaksi, että "et sä ääliö näe että mä olen kipeä?" Myöskin lattianpesu hikeä valuen kontillaan on selvä seksiviesti miehelle. Samoin suihkussa käyntini on jotenkin kiihottavaa, viime viikolla se otti musta yllätysvalokuvan suihkussa. S..t.na. Unohdin lukita oven.

Hiljan oli juhlat, ja panostin kunnolla. Kävin kampaajalla laitattamassa juhlakampauksen ja meikissä, pukeuduin 12 cm korkkareihin, saumasukkiin ja korsettiin asun alle, minihame, lapsetkin mummolassa. Tullessa olin iloisessa shamppahumalassa ja panetti. Sainko mieheltäni seksiä? EN. Minut peiteltiin nukkumaan kuin pikkulapsi.

Ei paljon hepenekaupat rikastu meidän miehen viettelystä.

Vierailija
8/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. laittaessani pyykkiä koneeseen, niin mies on heti valmis :P.

Toinen on, kun olen alasti (esim. nukkuessa) :D.

Vierailija
9/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen hommannut muutaman seksikkään asun, mutta nekin on laitettu päälle vasta siinä vaiheessa, kun touhut on jo käynnissä. Korsetti, sukkanauhat ja etenkin sellainen kaulaan laitettava nauha sai viimeksi kyllä miehen ihan sekaisin :)

Vierailija
11/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllistäminen tehoaa :D Uunista ruuan poisottaminen, kaappien kaivaminen kontillaan, lattian pesu jne jne

-8

Vierailija
12/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. tai on olematta, niin ei syty, ei.

=(

Vierailija
13/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään estä että laittaisin jotain seksikästä päälleni muttei mitään erityistä tarvitse syttyäkseen.

Vierailija
14/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.boutique-loulou.com/lacetrim-verkkomekko-p-1729.html

Ostin tollasen yllätykseksi kun oltiin viettämässä 1 hääyötä hotellissa.. Mies kävi TODELLA kuumana.. ;)

Vierailija
15/40 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se on minua 15kg laihemman naisen yllä.

Vierailija
17/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työasuista:) Eli biz vaatteet (kotelomekko, pusero/paita ja hame, neulemekko ja tietty alkkarit ja korkkarit asuun sävy sävyyn:D)

Kun olen aamulla juuri laittanut itseni, hiukset kauniisti ja hajuvettä sopivasti niin hyvä että pääsen ovesta ulos...

Hauskaa

Vierailija
18/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan minkälaiset tahansa, ohuet tai paksut...

Vierailija
19/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yläosaton :) Tissimiehiä...

Vierailija
20/40 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kiihottuu harmaista college-housuista? :D Toivottavasti ei jokapäiväistä!!! Ei siis miehen kiihottuminen vaan hirveä pukeutuminen ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi