Mistä haaveilet "sitten kun lapset lentävät pesästä"?
Mä muutan keskikaupungille puutaloon ja osallistun kaikenmaailman työväenopistojen kursseille :)
Kommentit (45)
spontaanit iltamenot (esim. nähdä kavereita, mennä leffaan jne. ILMAN että pitää etukäteen sopia jo ties kuinka kauan ennen, hoitaa lapsenvahtia jne.), aamuseksi (ei tule harrastettua lasten ollessa kotona kun heräävät niin aikaisin).
vaikka klo 20 ilman että mun tarvii vahtia kenenkään muun nukkumaanmenoa tai kotiintuloa.
Mä voin ostaa jääkaappiin vähän ja kallista ruokaa =) Nyt sieltä häviää kaikki alta aikayksikön. Nyt joutuu panostamaan enemmän määrään.
Mun kaapistani ei lähde vaatteita itseksen kävelemään.
Odotan että elämä on rauhallisempaa kun lapset lentää pesästä. Haaveilen hyvästä nojatuolista, hyvästä kirjasta ja sherrylasista.
Miksi t ette voi tehdä näitä asioita, vaikka lapset on vielä kotona? harrastaa, matkustaa, nauttia siististä kodista, viettää kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa, polttaa kyntilöitä, ottaa koiraa, lukea rauhassa jne
Siksipä mulla ei olekaan mitään kiirettä päästä lapsestani eroon :) T. 43
Sitä ei edes kysytty
tietysti golfin perässä johonkin lämpimään!
Minä olen juuri nyt melkein tuossa tilanteessa. Lapset ovat olleet pari vuotta omillaan, eivätkä enää tähän kotiin opiskeluistaan ym. palaa. Olen vasta viisikymppinen.
Olen mennyt miesystäväni kanssa naimisiin, olen saanut omakotitaloni lainan maksettua ihan omilla tienaamillani rahoilla (miehelläni on oma kaupunkiasunto, mutta asuu luonani), meillä on koira ja kissa, vähän maata, välit lapsiin ja heidän isäänsä erinomaiset. Työpaikka kiva ja lähellä, tosin vaihtuu ensi vuonna johonkin, en vielä tiedä, mihin.
Odotan eläkepäiviä ja talvia etelässä. Aamiaisia paikallisissa leipomoissa, pitkiä kävelyretkiä, hiljaisuutta ja sitä, että EI ENÄÄ IKINÄ aikatauluja ja kalentereita!!!