Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te voitte päästää siivoojia kotiinne? Eikö teitä häiritse

Vierailija
09.10.2011 |

esim. se, että joku nostelee teidän sukkianne vaikka lattialta ja näkee likaiset pikkarit pyykkikorissa. Näkee vanhoja laskuja ja papereita tai muuta henkilökohtaista tavaraa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin ihmetellä kun yöpöytäni laatikossa tavarat oli sekaisin välillä. Laitoin kerran hiuksen laatikon väliin kun siivoojat oli meillä. Tämän olin lukenut lapsena jostain kirjasta. Niin oli hius tipahtanut välistä ja muistikirjani hiukan toisessa nurkassa.

Sanoin sopimuksen irti tähän firmaan.

Itsekin olen joskus koteja siivonnut, enkä muista yhtäkään kaappia tai laatikkoa avanneeni (paitsi tietysti siivouskaapin tms). Seinällä olevia valokuvia saatoin katsoakin, mutta mitään en kurkkinut tai urkkinut.

eikä todellakaan tule kurkittua pyykkikoriin, harvoin edes on likaisia sukkia pitkin. Ja henk.kohta tavarat suurimmalla osalla piilossa ja ne joilla ei ole, niin ei vaan jaksa kiinnostaa. Enemmän häiritsee se, että on perheitä, joissa teinit elää kuin siat.

Vierailija
22/22 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä lastensuojeluperje ja pakollinen kodinhoitaja täällä.

Minua yli kymmenen vuotta nuorempi tyttö ja raskastahan tämä on. Nuoret eivät tiedä mistään mitään ja normaalit perusasiat ovat täysin vieraita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi