Miten te voitte päästää siivoojia kotiinne? Eikö teitä häiritse
esim. se, että joku nostelee teidän sukkianne vaikka lattialta ja näkee likaiset pikkarit pyykkikorissa. Näkee vanhoja laskuja ja papereita tai muuta henkilökohtaista tavaraa.
Kommentit (22)
Likaiset vaatteet ovat pyykkikorissa eivätkä ne sitä pengo. Tai jos penkoo, niin oma moka! :D
Laskut ym tärkeät paperit ovat pois näkyvistä.
En ole tippaakaan mustasukkainen siitä, kuka meillä siivoaa.
Elämäni suurimpia ylellisyyksiä on jokaviikkoinen siivooja. Ihana aloittaa perjantaisin viikonloppu puhtaassa kodissa.
Tällä hetkellä meillä ei käy siivoojaa, mutta aikanaan kävi useamman vuoden. Meillä ei ole mitään niin salaista, jota ei siivooja näkisi varmaan joka taloudessa. Sukat meillä kyllä viedään suoraan pyykkikoriin, niitä ei pyöri lattioilla. Ja tuskin siivoojaa kiinnostaa mun likaiset pikkarit pyykkikorissa :D
Laskut ja muut paperit eivät ole esillä, tosin toki sellaisia löytää, jos etsimään alkaa. Mutta kuten sanottu, mitään kovin salaista meidän taloudessa ei ole.
aika muikeita juttuja kuulee niiden siivottavien kodeista. Ja ei, ei riko mitään vaitiolovelvollisuutta, koska siivoojilla ei sellaista ole.
Enemmän kuitenkin häiritsee se sotku, siksi käytän siivoojaa.
kerään kaikki irtotavarat paikoilleen ennen siivoojan tuloa. Ja olispa ihan kamalaa, jos joku näkis meidän sähkölaskun! Ja jos haluavat penkoa meidän pyykkikoria, niin se sopii kyllä. Mitään sellaista meillä ei ole, mikä minua hävettäisi.
Minun lapsuudenkaverin serkulla on siivousfirma
aika muikeita juttuja kuulee niiden siivottavien kodeista. Ja ei, ei riko mitään vaitiolovelvollisuutta, koska siivoojilla ei sellaista ole.
Kas kun ei kummin kaiman serkku. Hyvä provo ;)
häiritse.
Jos joku saa orgasmin siitä että näkee likaisia vaatteita pyykkikorissa niin toki sen hänelle suon.
häiritse.
Jos joku saa orgasmin siitä että näkee likaisia vaatteita pyykkikorissa niin toki sen hänelle suon.
Tai jos jollekin on ihan mahtavaa huomata, onko hänen valkovuotonsa ihan samanlaista vai pikkasen erilaista kuin minulla, niin sen ilon hänelle suon. hih :))
EI meidän siivoojat sitäpaitsi pengo likapyykkikoria, miksi ne niin tekisivät? He vaihtavat lakanat mutta jättävät ne likaiset pyykkikaapin eteen odottamaan.
Siivoojalla ei ole mitään tarvetta avata pyykkikaapin ovea eikä penkoa työpöydän laatikoita. Hän siivoaa vain pintoja ja kylppärin. Helpotan hänen työtään nostamalla tavarat, myös ne sukat, lattioilta paikoilleen edellisenä iltana.
puolitutulla. Mutta kunhan tuli selitettyä tarkemmin.
Hänellä on 3 alaista. Ja kyllä siivoojatytöt siinä sivussa kurkkivat kaappeihin ja laatikoihin ja kertovat ja nauravat, mitä niistä löytävät. Tämä minun lapsuudenkaverini sitten on joskus kertonut minulle näitä kuulemiaan juttuja kun ollaan iltaa vietetty.
Ei taatusti itse ole otettu siivoojaa:)
Minun lapsuudenkaverin serkulla on siivousfirma
Kas kun ei kummin kaiman serkku. Hyvä provo ;)
Ihmeen luottavaisia te olette.
Siivoojalla ei ole mitään tarvetta avata pyykkikaapin ovea eikä penkoa työpöydän laatikoita. Hän siivoaa vain pintoja ja kylppärin. Helpotan hänen työtään nostamalla tavarat, myös ne sukat, lattioilta paikoilleen edellisenä iltana.
eikä todellakaan tule kurkittua pyykkikoriin, harvoin edes on likaisia sukkia pitkin. Ja henk.kohta tavarat suurimmalla osalla piilossa ja ne joilla ei ole, niin ei vaan jaksa kiinnostaa. Enemmän häiritsee se, että on perheitä, joissa teinit elää kuin siat.
Itsekin olen joskus koteja siivonnut, enkä muista yhtäkään kaappia tai laatikkoa avanneeni (paitsi tietysti siivouskaapin tms). Seinällä olevia valokuvia saatoin katsoakin, mutta mitään en kurkkinut tai urkkinut.
eikä todellakaan tule kurkittua pyykkikoriin, harvoin edes on likaisia sukkia pitkin. Ja henk.kohta tavarat suurimmalla osalla piilossa ja ne joilla ei ole, niin ei vaan jaksa kiinnostaa. Enemmän häiritsee se, että on perheitä, joissa teinit elää kuin siat.
vaikka sinne kuinka kurkkisikin. Minkälaisille asioille he sitten nauravat?
eikä meillä ole luurankoja kaapeissa. Jos joku siivoojatyttö avaa kaappeja huvikseen ja näkee mun dildon tai jonkun hiivalääkepakkauksen tai käytetyt kalsarit, niin pitäiskö mun panikoitua siitä? Jos kaapeista alkaa hävitä tavaraa niin sitten hermostun, mutta niin kauan kuin tyytyvät katselemaan ja naureskelemaan, niin ihan vapaasti. Tykkään mun kodin siivoojista, keitä he sitten ikinä ovatkaan, sillä koti on aina ihanan siisti kun he ovat tehneet ihmeitään. Kiva jos mun xl-kalsarit tuovat heidän työpäiväänsä iloa ;DDD
Ihmeen luottavaisia te olette.
eikä laskuja esillä.
Jos kiinnostaa penkoa likavaatekori, niin siitä vaan. En usko, että penkoo meidän laskumappeja. Ja jos penkoo, niin mitä sitten. Ainahan joku vieras ihminen tietää henk. koht asioita: lääkäri terveydentilan, verottaja tulot, sähköfirma sähkölaskun, facebook kaverisuhteet jne...
Ulkomailla asuessa meillä asui kodinhoitaja koko ajan, eikä ahdistanut yhtään! Mietipä sitä...