Missä menee rajat varatun miehen kanssa?
Hyvä kaverini on varattu. Seksiä tms. meillä ei todellaakaan ole, mutta aloin vain miettimään...
Hän kuitenkin usein esim. hieroo minua ja nyt mietin, että pitäisiköhän hänen vaimonsa sitä pahana asiana?
Kommentit (31)
En ole tehnyt mitään mitä en voisi miehelleni sanoa ja olen tästä hänelle kertonutkin. Miestäni se ei vaivaa.
Tiedän mitkä rajat olemme mieheni kanssa parisuhteeseemme määritelleet ja niistä olen tietysti aina pitänyt kiinni. Kuten sanoin, aloin vain miettimään (ehkä turhaan) että vaikka minulle tämä on ok niin onkohan se välttämättä sitä toisille. Monet ovatkin tässä jo vastanneet, että häiritsisi...
sieltäkin..ja ei, vaimonsa ei tiedä sitä eikä minunkaan mies..
Ja miehellä on omansa.
Ei meidän ulkopuolisten tartte tietää mikä on kenenkin parin raja; jokanen määrittelee sen suhteessaan.
Minun mies saisi hieroa ja minua saisi työkaveri hieroa. Sekin että sinulla on jotain fantasioita työkaveristasi on sinun pään sisäinen asia ja jollain toisella voisi olla raisumpia fantasioita. Mitä sitten?
En voi sanoa että kaikkien pitää olla kuten minä mutta en lähde siihen että ihmiset arvostelee toisiaan vaan koska he ovat erilaisia itse kuin toiset. Sitten?
Rajat tulee määrittää kunkin parin itse. Mikäli mies ei voisi hieroa sinua silloin kun vaimo on paikalla, niin silloin on ylitetty soveliaisuuden raja. Jos taas mies voisi hieroa sinua silloinkin kun vaimo on vieressä, niin ongelmaa ei ole.
kun katotiin Pulp Fictionia pitkästä aikaa, kun siinä väitetään et mies heitätti toisen parvekkeelta, kun se oli hieronut tän vaimon jalkoja. Niin me määriteltiin niin, että jos joku meidän miespuolinen ystävä mieheni läsnä ollessa hierois esim. mun niskaa, niin se olis ok. Mutta jos se sama henkilö tekisi sen kun mieheni ei ole paikalla, se olisi sopimatonta.
En koe itse tekeväni mitään väärää. Aloin vain pohtimaan, että vaikka omia rajojani ei ylitetä niin ylitetäänköhän jonkun muut?
Siis ilmeisesti tunne-elämässäsi on jokin pahasti vialla, ellet itse tiedä vastausta tuohon. Naisten kesken sinulle on ihan oma nimikin.
Ihan turha nimitellä. Ap määrittelee itse omat rajansa, ja noudattaa niitä. myös mies määrittelee itse omat rajansa, ja sen miten toimii. On miehen vastuulla jos vaimo loukkaantuu. Miehen ja vaimon vastuulla on heidän parisuhteensa, ei ap:n kuulu huolehtia heidän väleistään.
nuo rajat määrittää se pari joka on yhdessä. He sopivat keskenään mitä on sopivaa tehdä muiden kanssa.
Sinä itse teet rajat itsellesi. Kuinka paljon voit olla varatun miehen kanssa ja mitä voit tehdä/antaa hänen tehdä.
Eli kumppani on vahtikoira joka ei luota?
Miksikä hieronta muuttaa luontoaan eroottiseen tai petokseen jos kumppani ei ole seuraamassa? Vai saako kumppani jotain kiksejä että toinen hieroo? :D
Ei tollasessa ole päätä eikä häntää.
raja menee siinä mitä ei pystyisi vaimon silmien edessä tekemään. Simple as that.
Jos et ole varma miten vaimo reagoisi, voit pohtia asiaa siltä kannalta että minkä kokisit itse rajat ylittäväksi oman kumppanin kohdalla. Esimerkiksi minä en tykkäisi että mieheni hieroisi muita naisia, ellei kyseessä ole joku sukulainen tai mies olisi ammatiltaan hieroja. Mutta nämähän ovat yksilöllisiä asioita. Jos mies ei vaikuttaa ns kunnon mieheltä, niin voit varmaan luottaa siihen ettei toimisi niin että loukkaa vaimonsa tunteita.
Meidän opettajanhuoneessa pyydän silloin tällöin kollegamiestä hieromaan hartioitani, kun ne ovat jumissa. Tuolla kollegalla on urheilutausta ja hän todella osaa hieroa hyvin. Minulle ei ole tullut mieleenkään, että jos hänen vaimonsa tai minun mieheni näkisi, niin siinä olisi heidän mielestään jotain sopimatonta! Minäkin voin vastavuoroisesti hieroa häntä, mutta siitä ei vain ole sanottavaa hyötyä, vaikka osaankin hieroa. Miehellä on vaan niin valtavat hartiat, että minun pienet käteni ovat kuin hyttysen ininää. Ja minä olen luullut olevani tarkka rajoista! Ehkäpä tuo hieromisasiakin on ihan persoonasta kiinni.
Vain mua saa hieroa, yksityisoikeudella.