Missä menee rajat varatun miehen kanssa?
Hyvä kaverini on varattu. Seksiä tms. meillä ei todellaakaan ole, mutta aloin vain miettimään...
Hän kuitenkin usein esim. hieroo minua ja nyt mietin, että pitäisiköhän hänen vaimonsa sitä pahana asiana?
Kommentit (31)
Rajat tulee määrittää kunkin parin itse. Mikäli mies ei voisi hieroa sinua silloin kun vaimo on paikalla, niin silloin on ylitetty soveliaisuuden raja. Jos taas mies voisi hieroa sinua silloinkin kun vaimo on vieressä, niin ongelmaa ei ole.
Ei hieromisessa ole mitään pahaa. Se on ihan ok vaikka vähän pimpastakin hieroisi. Aikuisiahan te olette ja hierominen on ihan luonnollista.
tai sitten kysyjä ihka aito blondi.
EI OLE SOVELIASTA! Joten nyt voit sanoa sille äijälle, että tää loppu tähän ennenkuin pääsi tämän pitemmälle.
En tiedä mitä vaimo ajattelisi asiasta. En ole koskaan edes jutellut hänelle. Ulkönäöltä kyllä tunnistan.
Kaverilta on turha sinänsä kysyä, koska luulen hänen sanovan ettei se haittaa vaikka totuus olisikin toisenlainen. Ja toisaalta mitä se kertoo minusta etten haluaisi niistä hieronnoista kyllä luopuakaan...
Ja kyse on siis ihan tavallisesta hieronnasta. Siihen ei kuulu mikään intiimialueiden koskettelu!
Kunhan aloin miettimään, että kuinkahan moni häiriintyisi jos tietäsivät miehensä noin tekevän. Vaikka siis muuta ei ole tapahtunut eikä tapahdu.
Ja kyse on siis ihan tavallisesta hieronnasta. Siihen ei kuulu mikään intiimialueiden koskettelu!
Kunhan aloin miettimään, että kuinkahan moni häiriintyisi jos tietäsivät miehensä noin tekevän. Vaikka siis muuta ei ole tapahtunut eikä tapahdu.
kokisiko vaimo myös sen loukkaavana? Joskus hierojan koulutuksen saanut henkilö voi hieroa tuttujakin ihmisiä samalla tavalla kuin kampaaja leikata kaverin hiukset.
Mun mielestä tossa ei ole mitään pahaa jos tällaisesta on kyse.
Hieronnassa ei ole mitään intiimiä jos kyse on jumiutuneista hartioista.
anaaliseksi ja suuseksi käy. Muuten ei.
Ja kyse on siis ihan tavallisesta hieronnasta. Siihen ei kuulu mikään intiimialueiden koskettelu! Kunhan aloin miettimään, että kuinkahan moni häiriintyisi jos tietäsivät miehensä noin tekevän. Vaikka siis muuta ei ole tapahtunut eikä tapahdu.
Joko olet provo tai ihan vitun tyhmä.
t. akateeminen naimisissa oleva nainen vm. 77, joka ei antaisi varatun kosketella itseään
En koe itse tekeväni mitään väärää. Aloin vain pohtimaan, että vaikka omia rajojani ei ylitetä niin ylitetäänköhän jonkun muut?
En koe itse tekeväni mitään väärää. Aloin vain pohtimaan, että vaikka omia rajojani ei ylitetä niin ylitetäänköhän jonkun muut?
Siis ilmeisesti tunne-elämässäsi on jokin pahasti vialla, ellet itse tiedä vastausta tuohon. Naisten kesken sinulle on ihan oma nimikin.
Siis ilmeisesti tunne-elämässäsi on jokin pahasti vialla, ellet itse tiedä vastausta tuohon. Naisten kesken sinulle on ihan oma nimikin.
miespuolinen kollega on joskus hieronut hartioitani töissä, naimisissa ollaan kummatkin :) ja paikalla oli muitakin. En ole ap, mutta en pidä normihieromista mitenkään epäsoveliaana.
miespuolinen kollega on joskus hieronut hartioitani töissä, naimisissa ollaan kummatkin :) ja paikalla oli muitakin. En ole ap, mutta en pidä normihieromista mitenkään epäsoveliaana.
Jälkikäteen muut naiset varmaan puhuivat sinusta, et näittekö miten törkeä ja emmä vain. Niin se menee, monesti todistettu juttu naisvaltaisella alalla. Päin naamaa voidaan naureskella ja vitsailla ystävällisesti...
iis ilmeisesti tunne-elämässäsi on jokin pahasti vialla, ellet itse tiedä vastausta tuohon. Naisten kesken sinulle on ihan oma nimikin.
Unohdetaanpa siis koko aihe.
Yksinäinen sinkku tekee mitä vain, että mies koskisi. Kosketuksen kaipuu voi tuntua yksinäisestä sietämättömältä, mutta haluaisiko sinkku, että oma mies hieroisi muita naisia?
Ja, että se hierottava nainen katsoisi asiakseen kysellä hieronnan soveliaisuudesta keskustelufoorumeilla. Hmmm, tuskin.
Usein sinkkuja ei kiinnosta kuin oma peppu, onhan mies se, joka on siinä suhteessa. Itse en hyväksyisi omalta mieheltä tuollaista ja mies äsken nauroi kun kysyin. Sanoi, että ei tietenkään hieroisi naiskollegoitaan töissä. Piti hierovaa työkaverimiestä jotenkin pölvästinä tai ihastuneena naiseen.
Yksinäinen sinkku tekee mitä vain, että mies koskisi. Kosketuksen kaipuu voi tuntua yksinäisestä sietämättömältä, mutta haluaisiko sinkku, että oma mies hieroisi muita naisia?
Ja, että se hierottava nainen katsoisi asiakseen kysellä hieronnan soveliaisuudesta keskustelufoorumeilla. Hmmm, tuskin.
Usein sinkkuja ei kiinnosta kuin oma peppu, onhan mies se, joka on siinä suhteessa. Itse en hyväksyisi omalta mieheltä tuollaista ja mies äsken nauroi kun kysyin. Sanoi, että ei tietenkään hieroisi naiskollegoitaan töissä. Piti hierovaa työkaverimiestä jotenkin pölvästinä tai ihastuneena naiseen.
Mies kaipaa varmuuden ettei ole tauteja ja tietenkin olisi helpompi onnistua yhdynnässä, jos tuntisi henkilön. Tuntemattoman kanssa saattaisi tulla luottamus ongelma.
teidän miehet kuitenkin työkseen hieroa?
Mun mielessä hartioiden hieromisessa ei ole mitään väärää. Mut jos persettä hieroo niin ehkä siinä olis jo raja ylitetty.
Aika moni on noin, ettei saa edes koskea. Mites halaaminen, se on mun mielestä jopa intiimimpää kuin hartioiden hierominen. Mutta ei siinäkään mitään väärää, siis halaamisessa.
että jos ap itse olisit rakastunut johonkin mieheen ja luottaisit häneen, niin hyväksyisitkö että hän hieroisi vastaavalla tavalla jotain naista.
Meidän suhde alkoi siitä kun mieheni hieroi minua iltaisin.
Oletteko kahden vai onko muita paikalla. Onko vaatteet päällä.