Jos exäsi vahingoittaisi lastasi peruuttamattomasti, miten kostaisit?
Kommentit (15)
Olisiko ex lapsen isä??? En kostaisi muten kuin tarvittava rikosilmoitus jolloin viranomaiset hoitaa asian.Outo ihminen olet.
Jos miehen teko kuuluisi rikoslain piiriin, hakisin hänelle rangaistusta. Sitten keskittyisin lapseen ja toipumiseen.
Riippuu, tietysti viranomaiset asialle.
esim pahoinpitelisi kuoliaaksi. Oletetaan nyt että olisi lapsen isä. Riittäisikö sinulle, että mies joutuisi vankilaan täysihoitoon, etkö itse tahtoisi kostaa mitenkään?
ap
tulevaisuuden skenaarioita rakennella itsekseen teoriassa.. Hohhoijaa, täällä av:lla kyllä lukee kaiken mahdollisen ja mahdottoman
esim pahoinpitelisi kuoliaaksi. Oletetaan nyt että olisi lapsen isä. Riittäisikö sinulle, että mies joutuisi vankilaan täysihoitoon, etkö itse tahtoisi kostaa mitenkään?
ap
tulevaisuuden skenaarioita rakennella itsekseen teoriassa.. Hohhoijaa, täällä av:lla kyllä lukee kaiken mahdollisen ja mahdottoman
esim pahoinpitelisi kuoliaaksi. Oletetaan nyt että olisi lapsen isä. Riittäisikö sinulle, että mies joutuisi vankilaan täysihoitoon, etkö itse tahtoisi kostaa mitenkään? ap
vaan eräälle sukulaiselle on näin käynyt. Siksi mietin, miten itse saattaisin toimia/ajatella, jos omalle kohdalle osuisi. Luottaisinko oikeusjärjestelmän antamaan rangaistukseen vai janoaisinko katkerana kostoa. En tiedä. Kristillinen ole, joten en sikäli mikään kostomentaliteetin kannattaja. Mutta ajatuksen tasollahan jokainen voi pohtia miten toimisi, eihän siinä pohtimisessa ole mitään sairasta?
ap
Jos joku mun ainokaiseen kajoaisi niin varmasti mulla napsahtaisi kaikki terve järki johonkin kankkulan kaivoon. Oikeusjärjestelmämme on kuin lotto, ikinä ei tiedä tuleeko mitään ja jos tulee niin se on todella vähäistä.
Sen kun kivitätte, mutta mä en pystyisi hillitsemään itseäni jos joku tekisi lapselleni pahaa.
ap
mä tekisin rikosilmoituksen ja pistäisin vireille sen, ettei sillä olisi mitään mahiksia tavata lasta.
Sen kun kivitätte, mutta mä en pystyisi hillitsemään itseäni jos joku tekisi lapselleni pahaa.
ap
Entä jos toinen lapsesi tappaisi sisaruksensa???Ei vahingossa vaan tyyliin "Maija" tuli telkkarin eteen ja sit "Maija sai keittiöveitsestä.?? Mitä sitten tekisit???
Mitä jos uusioperheessä puolison edellisestä liitosta oleva tappais teillä ollessaan sinun ja miehen yhteisen lapsen???Mitä sitten???????
Tai,mitä jos teidän yhteinen tappaisi sinun edellisestä liitosta olevan????
Enkä takoita onnettomuuksia tai pikkulasten ajattelemattomuudesta johtuvia kuolemia.esim.tulitikkuleikit yms.
mä tekisin rikosilmoituksen ja pistäisin vireille sen, ettei sillä olisi mitään mahiksia tavata lasta.
jos lapselleni/lapsilleni sattuisi jtn tuollaista. Äijä kärsisi niin, että koko loppuelämä olisi yhtä helvettiä. Saattaisi olla, että jos sillä olisi jtn tärkeää tai läheistä niin se kärsisi ja heti kun tyyppi pääsisi linnasta se olisi menoa. Tappaisin vaikka omin käsin....
Sori. Mietin vain..
jotenkin laittasin sen kärsimään.
rikoksista joutuu vastamaan maallisen tuomioistuimen edessä ja kärsimään tuomioistuimen langettaman rangaistuksen.
Outo kysymys.