Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasten kaverien äidit...

Vierailija
09.10.2011 |

Minä teen töitä kotona ja siksi meillä pyörii lasten koulukavereita, eikä se minua haittaa.

Mutta nää äidit!

Lapsen koulu alkaa yhtenä päivänä myöhemmin, jolloin olen sanonut, että meille voi tulla ja siitä jatkaa sitten kouluun yhdessä. Siis tyyliin, että leikkivät pihalla tai jotain muuta pientä.

Viime viikolla taas koulukavereita tuli, lapsi päästi sisään ja lapset puuhailivat keskenään.

Eikös yksi äiti ala soittaa minulle. En ensin vastannut kolmeen puheluun ja sitten pyysin lasta vastaamaan, koska minulla oli yksi kiireellinen työasia työhuoneessani hoidettavana.

Ei, ei kelvannut lapsi. Tää äiti siellä sitten tohotti omaa asiaansa (jolla ei ollut mikään kiire) ja rupesi sitten vielä valittamaan, että miten on mahdollista, että minä käsken lastani sanomaan puhelimeen, että en nyt pääse vastaamaan ja että minä teen töitä! Hänellä kun on kuulemma tärkeä kokous, eikä hän jouda soittelemaan montaa kertaa...

Siis, päivää. Hänen lapsensa ei osaa lähteä yksin sieltä tyhjästä kodista, joten olen sanonut, että voi tulla tänne niin että kaveruksia lähtee yhdessä.

MUTTA en minä tästä mitään korvausta ota, enkä pyöritä mitään virallista ip-kerhoa, enkä ole luvannut mitenkään päivystää täällä edes näitä lapsia!!

Nää lapset on jo kolmasluokkalaisia, eikä minun lapseni tarvitse seuraa lähteäkseen kouluun. Osaa mennä ihan itse sinne, kuten kaikkina muinakin aamuina.

Argh, mikä asenne!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsella kännykkä ja hoitaa itse tapaamisensa ja jos jotain kysyttävää, niin lapseni kysyy minulta.

En halua mitään säätämisiä vanhepien kanssa ja näin musta homma toimii.

Lapseni on 7v.

Lapseni kavereiden vanhemmat soittaa omalle lapselleen, ei minulle.

Vierailija
22/24 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin minä olen pyrkinyt - ja mikä toimii ihan vaivatta useimpien kanssa.

Lapset säätävät asiansa itse - ja jokainen pyytää luvan (jos sellainen johonkin tarvitaan) siltä omalta äidiltään/isältään.

Vanhemmilla on toistensa numerot isompia juttuja varten, tyyliin yökyläilyt, lomalle mukaan lähdöt yms. isommat jutut. Ja silloinkin yhteydenpito on tekstareilla yleensä.

t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes 9v täyttänyt..Sori meni vähän OT mut kuitenki.

Vierailija
24/24 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes oman lapseni tai hänen kaveriensa ikää...

Tää kyseinen lapsi täyttää vajaan 3 kuukauden päästä 10 ja omanikin on lähempänä 10 vuotta kuin 9 vuotta.

ap