Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opintoohjaaja tuijottelee.. kiusallinen tilanne

Vierailija
31.10.2011 |

olen mukana eräässä harrastustoiminnassa ja hän on siellä ohjaana, miespuolinen siis. Hän on tykätty ja kaikki kehuvat häntä sydämmelliseksi ihmiseksi.

Olen tosi kiusaantunut kun hän usein tuijottelee minua salaa, ja sen ovat kai muutkin huomanneet koska kääntyvät aina välillä katsomaan minua.

Hän kiertelee aina ryhmää ja neuvoo, minun luona hän ei kyllä enää käy, olen aika lahjakas tällä alalla ja joskus aiemmin hän kävi kehumassa töitäni.

Johtuukohan se siitä että olen itse aika ujo?

Minusta on nykyjään aika kiusallista mennä luokkaan, vaikka tykään tästä harrastuksesta todella paljon. Kommentteja?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäkää nyt edes jotain.. :)

ap

Vierailija
2/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota siitä vaikka kostea päiväfantasia. Jos sillä on vaikka nahkaruoska työpöydän alalatikossa ja todellinen suonikas kostaja lahkeessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä oli opettajana sellainen nuori kundi ja itsekin olin vain pikkasen päälle parikymppinen niin pidimme aikamoista silmäpeliä kaikki tunnit, sellaista kevyttä huulenheittoakin jos saavuin luokkaan etuajassa tai olimme muuten kaksin paikalla.

Ihan viatontahan se kuitenkin oli, eikä siitä sitten sen kummempaa kehkeytynyt. Mutta kivaa piristystä!

Vierailija
6/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos onnistut niin voit tehdä sille mitä haluat

Vierailija
7/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota koko porukalle pikkujouluja, juota mies humalaan ja kokeile miten suhtautuu kun vähän käpellät sitä.

Minua tuijotteli lukioikäisenä oma opettajani ja hän teki aloitteen ryhmän pikkujouluissa. Lähdin mukaan ja aloitimme pitkän salasuhteen. Ei hän naimisissa ollut, mutta muuten ei ollut sopivaa oppilaan ja opettajan tapailla.

Vierailija
8/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vaan että oloni olisi normaali siellä, eikä tarvitsisi olla vatuillaan koko ajan. en ole flirtti tyyppiä muutenkaan,enkä tiedä mitä hän minusta haluaa vai haluaako mitään.

Tuijotatteko te jos joku ihminen ihmetyttää jotenkin?

ap

Vierailija
9/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijotatteko te jos joku ihminen ihmetyttää jotenkin?

ap

Kerran yksi työkaverikin kommentoi, että eräs yhteistyökumppanimme katsoi kuin olisi jaloiltaan pudonnut. Työkaveri tulkitsi tämän "ihastumiseksi", itse en oikeastaan kiinnittänyt huomiota kun ylipäätään tuollaiset katseet ovat harvinaisen tuttuja. Ole niin kuin et olisikaan ja keskity olemaan vain oma itsesi, kyllä se siitä.

Vierailija
10/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaivaantunut, kun hän katsoo sinua jotenkin väärin? Otapa kuule asia puheeksi ja kysy onko hänellä jotakin mieltä vaivaavaa taakkanaan.

En nyt ihan tajua mikä tässä on se ongelma. Kuvittelet luultavasti jotakin ihan vainoharhaista.

Vierailija
11/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vaivaantunut, kun hän katsoo sinua jotenkin väärin? Otapa kuule asia puheeksi ja kysy onko hänellä jotakin mieltä vaivaavaa taakkanaan. En nyt ihan tajua mikä tässä on se ongelma. Kuvittelet luultavasti jotakin ihan vainoharhaista.

olen saanut hänet usein, hyvin usein kiinni tuijottelusta. Aina kun katson häntä, niin hän kääntää nopeasti päänsä pois.Ei se minua haittaisikaan muuten, ihmiset nyt tuijottelee, mutta kun muutkin se huomaa, he vilkuilevat minua ja vuoroin häntä. Se tuntuu todella kiusalliselta.

Minä olen sentäs naimisissa.

ap

Vierailija
12/12 |
31.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hän ihailee sinua, voi olla ihastunutkin.

Älä ota sellaisesta stressiä, ole vain oma itsesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme