Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvitys! Kaverini sanoo koiralleen itseään äidiksi!

Vierailija
09.10.2011 |

Jos nyt hirvityksiin nimiasioissa ollaan jo menty, mitä sanot siitä, että ihminen kutsuu itseään koiransa/kissansa äidiksi?

Minusta se jos mikä on mautonta. Miestuttuni kerran sanoikin, että olisi halunnut olla katsomassa sitä synnytystä, kun yhteinen naistuttumme koiransa (jolle kutsuu itseään äidiksi) synnytti. :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5 kissaa ja kaksi lasta. Puhun kaikille itsestäni äitinä. Ennen lapsia olin mami, nyt en jaksa vaihtaa substantiivia, joten olen kaikille äiti. Ei se niin ihmeellistä ole.

Ap:llä ei varmaan ole lemmikkiä?

Vierailija
22/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on pupu, jolle huomaan äiditteleväni.

revi siitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle ollaan iskä ja äiskä. Ja meidän vanhemmat ovat koiramummoja ja koirapappoja.

Ei kaikkea tarvitse niin tosissaan ottaa, tuo nyt vaan on hauskaa eikä koirat sitä tajua.

Vierailija
24/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, ja koirat ja kissat viekkuun nukkuu, kun ne niin kaipaa läheisyyttä. Mut lapset tietty pienestä pitäen omaan huoneeseen, ettei ne vaan totu läheisyyteen, sehän olis, jestas, epänormaalii

Ap, olen samaa mieltä...

Vierailija
25/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sen äiti. Rakastan sitä, se on ymmärtäväinen, hellä ja tottelevainen tyttö. Puhuttelen itseäni sille äidiksi kun tunnen erityisen hellää kiintymystä siihen. Sillä on monta muutakin hellittelyhetkinä käytössä olevaa nimeä. "Äitin kulta" on käytössä usein.

Ap, rakkaus ilmenee monin tavoin. Taidat itse kärsiä vajauksesta?

Vierailija
26/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti sen äiti. Rakastan sitä, se on ymmärtäväinen, hellä ja tottelevainen tyttö. Puhuttelen itseäni sille äidiksi kun tunnen erityisen hellää kiintymystä siihen. Sillä on monta muutakin hellittelyhetkinä käytössä olevaa nimeä. "Äitin kulta" on käytössä usein.

Ap, rakkaus ilmenee monin tavoin. Taidat itse kärsiä vajauksesta?

Vierailija
27/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tietenkään itseään sen biologisena äitinä pidä. Kyllä adoptioäiditkin on äitejä.

Vierailija
28/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton, koska inhosi lapsia.

Kissa oli elämänsä tärkein asia ja oli luvannut kissoille lahjoittaa perintönsäkin. Nimitti kanssa itseään äidiksi kissalleen.

Miten se mahtoi ollakaan sen lapsenkaipuun kanssa?

Vierailija
29/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysää pipoa ap.

Vierailija
30/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo itseään äidiksi hevoselleen, mutta musta se on aika söpöä. Hän on sekä lastensa että eläintensä äiti.

Vierailija
31/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton työkaveri sanoo koiristaan "meidän tytöt" ja koska olen ollut tässä työpisteessä aika harvoin, en koskaan muista niiden tyttöjen olevan koiria. Olen useammin kuin kerran meinannut kysyä, että milläs luokalla ne teidän tytöt onkaan? Onneksi olen ymmärtänyt pitää suuni kiinni.

Vierailija
32/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton työkaveri sanoo koiristaan "meidän tytöt" ja koska olen ollut tässä työpisteessä aika harvoin, en koskaan muista niiden tyttöjen olevan koiria. Olen useammin kuin kerran meinannut kysyä, että milläs luokalla ne teidän tytöt onkaan? Onneksi olen ymmärtänyt pitää suuni kiinni.

Vierailija
33/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avovaimonsa edellisen suhteen lapsille itseään heidän isäksi. Revi siitä ap!

Vierailija
34/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa K:lla. :) Ei hän varmaan vauvapalstalle eksy, mutta joku läheinen voi nähdä ja tunnistaa heti hänet ja samalla minut, koska siirryn työpisteestä toiseen. Paikkakunta Kouvola.

Vierailija
35/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden naisen ketä ei voi saada lapsia ja kutsuu itseään mammaksi koiralleen.Pahinta ehkä se että sen naisen äiti kutsuu itseään mummiksi!

Vierailija
36/36 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on lapsi ja kyllä minä sanon koiralle mm. että mamma laittaa kohta ruokaa jne..

En minä todellakaan luule, että se olisi minun lapseni vaan se on ihan sanonta. Minusta te olette tiukkapipoisinta porukkaa mitä tiedän, siis av:n kaikki tietävät mammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi