Saavatko/vaativatko pojat kalliimpia lahjoja kuin tytöt?
Tuossa toisessa ketjussa useampi mainitse että pojat toivoo (kavereilta) lahjaksi mm. starwars-legoja, joiden hinta on n. 17 €:sta ylöspäin.
Mun lapsella (7v tyttö) on nyt ollut monet kaverisynttäri, myös omat, ja lahjat ovat pääsääntöisesti 10 €:n luokkaa. Ja toiveetkin on samaa luokkaa, usein paljon halvempiakin. Mun lapsi toivoi mm. kirjepaperisettejä, joita saa alle vitosella.
Kommentit (7)
Littlest petshop lelut on meidän Cittarissa ainakin alkaen 3,95 €. Nuo on kai tyttöjen suosiossa.
on tarjolla paljon enempi vaihtoehtoja ja kaikkea pientä ihanaa. Poikien suosikkeja on nuo legot ja Aku-taskarit. Nuo taskarit on kyllä edullisempia. Mutta tytöt tykkää tosi paljon tarroista ja juurikin noista kirjepapereista, värityskirjoista, kauniista kynistä ym. Mutta pojille ei ole mitään näihin verrattavia.. Tosi kurjaa kyllä! Pienille pojillekaan ei ole juuri mitään halpoja juttuja, ainoastaan pikkuautoja...
Eikö pojat ilahdu esim. yhdestä hahmosta? Pitääkö olla aina jotain suurempaa?
pieni, mutta ainakin vielä on tullut ostettua aika samanarvoisia lahjoja riippumatta sukupuolesta. Arvokkain lahja oli tytölle (oltaisiin hankittu vähän halvempi, mutta ei ollut aikaa etsiskellä). Myös tytön lahja on ollut vähiten arvokas. Halvimmalla silti on päästy yhden pojan lahjassa, mutta sekin johtui 70% alennuksesta.
pienemmät pojat ilahtuu noista bakuganeista ym. 7-8 vuotiaat. Mutta musta tuntuu, että se on jo vähän mennyt ohi... Kyllä todella yksi sellainen ukko riittää, ainakin mun mielestä. Mutta vähän isommille ei enään löydy juuri mitään..
Teini-iässä tosin tyttö on ruvennut vaatimaan lahjaksi mm. ratsuhevosta, New Yorkin -matkaa ja kaikenlaista helvetin kallista merkkitavaraa, esim. 800 euron laukkua. Kuulemma kaikki muut saat tuollaisia tavaroita ja lahjoja vanhemmiltaan ihan päivittäin :=DDD
Tytön paras lahja saattaa olla parin euron söpö avaimenperä (nähty on).