Lue keskustelun säännöt.
Ollaankohan me ainoita, jotka ei koskaan järjestä varsinaisia kaverisynttäreitä?
09.10.2011 |
Periaatteena on, että pari-kolme läheisintä kaveria kutsutaan kylään herkuttelemaan ja leikkimään, mutta mitään lahjoja ei tarvitse tuoda. Meidän mukuloille on kelvannut hyvin tällä tavalla, onneksi!
Kommentit (2)
Periaatteena on, että pari-kolme läheisintä kaveria kutsutaan kylään herkuttelemaan ja leikkimään, mutta mitään lahjoja ei tarvitse tuoda. Meidän mukuloille on kelvannut hyvin tällä tavalla, onneksi!
Voisinpa kopioda meillekin tämän käytännön. ;)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sinänsä meillä ainakin synttäreitä suunnitellaan 2-3kk ja se on lapselle vuoden kohokohta. Haluaisi kutsua jokaisen hyvänpäiväntutukin. Nyt ykkösluokkalaisella on synttärit tulossa ja annoin maksimimääräksi 12 kutsuttua. Eka ajattelin, että 8 riittäisi, mutta ei se kyllä riitä.
Hulinaahan se on ja 30 minuutin jälkeen alkaa odottamaan, että loppuisi. Kesällä on helpompaa, kun lapset tykkää olla ulkonakin... No, pitää keksiä ohjelmaa, ettei ihan juoksenteluksi mene. Viime vuonna oli arteenetsintää (aarteina vieraspussukat) ja pantomiinia. Ne ainakin oli tosi tykättyjä.