Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaankohan me ainoita, jotka ei koskaan järjestä varsinaisia kaverisynttäreitä?

Vierailija
09.10.2011 |

Periaatteena on, että pari-kolme läheisintä kaveria kutsutaan kylään herkuttelemaan ja leikkimään, mutta mitään lahjoja ei tarvitse tuoda. Meidän mukuloille on kelvannut hyvin tällä tavalla, onneksi!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä meillä ainakin synttäreitä suunnitellaan 2-3kk ja se on lapselle vuoden kohokohta. Haluaisi kutsua jokaisen hyvänpäiväntutukin. Nyt ykkösluokkalaisella on synttärit tulossa ja annoin maksimimääräksi 12 kutsuttua. Eka ajattelin, että 8 riittäisi, mutta ei se kyllä riitä.



Hulinaahan se on ja 30 minuutin jälkeen alkaa odottamaan, että loppuisi. Kesällä on helpompaa, kun lapset tykkää olla ulkonakin... No, pitää keksiä ohjelmaa, ettei ihan juoksenteluksi mene. Viime vuonna oli arteenetsintää (aarteina vieraspussukat) ja pantomiinia. Ne ainakin oli tosi tykättyjä.

Vierailija
2/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteena on, että pari-kolme läheisintä kaveria kutsutaan kylään herkuttelemaan ja leikkimään, mutta mitään lahjoja ei tarvitse tuoda. Meidän mukuloille on kelvannut hyvin tällä tavalla, onneksi!

Voisinpa kopioda meillekin tämän käytännön. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi