Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästynyt.

Vierailija
09.10.2011 |

Minulla on ollut mieheni kanssa hyvä seksi elämä,nykyään en ymmärrä esileikit on kuin aina on olleet kastun heti kun odotan mihin se päätyy,mieheni haluaa takaapäin mutta nykyään hän haluaa vain pyllyn silmään ja minua inhottaa en saa mitään nautintoa? Mieheni laukeaa melkein heti,en saa sitä sanottua kun rakastan häntä,mitä teen?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut mieheni kanssa hyvä seksi elämä,nykyään en ymmärrä esileikit on kuin aina on olleet kastun heti kun odotan mihin se päätyy,mieheni haluaa takaapäin mutta nykyään hän haluaa vain pyllyn silmään ja minua inhottaa en saa mitään nautintoa? Mieheni laukeaa melkein heti,en saa sitä sanottua kun rakastan häntä,mitä teen?

Heippa, en usko että rakkaus siitä laimenee vaikka sanotkin, jos laimenee niin onko se tosi rakkautta?.M45.

Vierailija
2/2 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä pitää huomioida molempien tyydytys. Voihan sitä tietty joskus alata hommaan ihan vaan koska toinen haluaa vaikkei itseä niin huvittaisi, mutta noin niinkuin pääsääntöisesti sen pitäisi kyllä mielestäni olla molemmille tyydyttävää touhua.

Siinä olen edellisen kanssa samoilla linjoilla että onko se sitten rakkauttta ollutkaan jos seksistä puhumiseen kaatuu.

Jos et halua peppuun ollenkaan niin sano siitä. Entäpä jos mies tyydyttäisi sinut ensin valitsemallasi tavalla ja sitten hän tulisi peppuusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla