Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä suihinotossa etoo?

Vierailija
11.03.2014 |

Eikö suihinotto kuulu normaaliin seksielämään? Itse ainakin nuolen ja sormetan naisen pimppiä vaikka parikertaa päivässä ja odottaisin saavani jotakin vastineeksi. Olen myös syönyt/niellyt omat spermani mutta ei se mielestäni mitenkään pahalle maistu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihinotto kuuluu normaaliin seksielämään. Jos kumppanisi ei sitä halua harrastaa niin juuri kysy häneltä miksi ei. Hänellä voi olla omat syynsä siihen.

Vierailija
2/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei tykkää samoista jutuista seksin(kään) suhteen. Se, että sinä pidät suuseksistä myös antavana osapuolena ei tarkoita sitä, että kumppanisi pitää suihinotosta.

Kirjoitat odottavasi saavasi jotain antamasi suuseksin vastineeksi. Onko sen vastineen oltava nimenomaan suuseksiä vai voiko se vain olla seksiä ylipäänsä? Jos tosiaan kaipaat suhteeseesi lisää suihinottoa, niin juttele aiheesta. Täältä käsin on vaikea vastata kysymykseen, miksi juuri sinun kumppanisi ei pidä siitä.

Yleisiä syitä suuseksin etovuuteen on oksennusrefleksi, maku, haju, sperman koostumus, leuan puutuminen... Monet naiset tuntuvat myös inhoavan sitä, jos mies painaa päästä tai työntyy liian syvälle suuhun, tai ylipäänsä pyrkii kontrolloimaan suihinoton tahtia sen sijaan, että antaisi naisen tehdä sitä omaan rytmiinsä.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se siinä etoo, kun alkaa jo etukäteen miettiä mulkun ollessa suussa, että kohta sieltä tulee limat suuhun. Ei siinä mitään, mutta sperman mukana tulee väistämättä putken reunoilta kusta, jos mies on kussut juuri ennen suihinottoa ja maku ei todelllakaan ole herkullinen.

Vierailija
4/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kuiva suu (ollut jo lapsena hyvin vähän sylkeä) ja suihinotto on siksi hankalaa. Lisäksi miehelläni on niin suuri vehje, että leuat puutuvat todella nopeasti. Kokeilepa ap simuloida suuhoitoa kesäkurpitsalle vaikka kymmenen minuuttia, niin ymmärrät.

Jos mies on väärä, eli hänessä on jotakin mitä en kunnioita ja arvosta, suihinotossa etoo ihan se ajatus, että sellaisen miehen kikkeli on suussani. Tai etoisi, jos sellaiseen suostuisin. Oletko muistanut kohdella naistasi arvostavasti ja huomioida häntä arjessa?

Vierailija
5/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edo... haluaisin ottaa mieheltä suihin mutta tällä hetkellä olen avoliitossa naisen kanssa joten eipä ole noita miehiä hirveästi tarjolla

N34

Vierailija
6/7 |
12.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, mutta jo ajatuksena etoo se, että mies olisi saanut minut niin valtaansa, että ottaisin hänen kalunsa suuhuni. Ja katselisi siinä, kun minä pidän sitä suussani. Ja liikuttelen. Ei, ei, ei. 

Toisekseen en voisi kuvitellakaan mitään limoja suuhuni, pelkäisin takuulla tukehtuvani ja yökkääväni ja oksentavani. 

Enkä tajua mitä nautinnollista olisi tuntea, että tukehdun jos mies työntäisi penistä kurkkuuni. 

En siis luota miehiin niin paljon, että voisin tehdä tuota. En odota itsekään vastaavan tason palveluksia miehiltä, en vaikka he nauttisivat niistä, joten en katso, että minun pitää edes miellyttääkseni tehdä tuota.

Ainoa mikä voisi tulla kysymykseen, jos mies ymmärtäisi nämä näkökohtani, suostuttelisi minua kauniisti ja kärsivällisesti asiaan ja olisi hyvä minulle, eikä asenteella, että ime saamarin lutka (kuten nykyään kuvittelen miehen kuin miehen suhtautuvan). Silloin voisin opetella.

Mutta en tiedä miksi asia ei omaa miestäni kiinnosta. Joko hän ei uskalla edes ehdottaa tai sitten hän ei osaa olla opettajana tai sitten hän pitää minua lutkana, ja tietää, ettei pysty saamaan minua asian "yli". Tuskin se on tuo viimeksi mainittu, mutta aina kaikki mahdollisuudet on otettava huomioon. 

Vierailija
7/7 |
13.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullin imemisen oppiii tosi nopeasti. Pääasia on, että ottaa sen kullin rohkeasti vain suuhun eka kerralla. Kun kulli on suussa, niin se on jo puoli voittoa. Voi vaikka ajatella, että suussa on kynnetön sormi,  jos se yhtään helpottaa aloittelijoita.

Mielikuvaharjoittelu auttaa kaikessa urheilussa ja niin myös kullin imemisessä. Spermoja odotellessa voi ajatella, että kohta saa herkullista jälkiruokaa. Sitten, kun mälli on suussa, niin voi ajatella nielevänsä esimerkiksi kermavaahtoa. Harjoittelua vaan. Pyydä rohkeasti saada imeä kullia, niin partnerisi ilahtuu.