Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus pelottaa....

Vierailija
08.10.2011 |

....mulla on ollu nyt 7 viikkoo sellanen tunne et olisin raskaana...tosin en voi tietää miltä se tuntuu koska en ole koskaan ollut raskaana mutta kuitenkin....sitten viikko yhdynnästä(ehkäisy oli) eli noin 5 viikkoa sitten tein rakaustestin kun menkat oli myöhässä muutaman päivän..ja tuli negatiivinen tulos... sen jälkeen olin niiin helpottunut että sain varmistuksen asiaan, mutta nyt edelleen minua pelottaa hirveästi että olisin raskaana ja mietin että pitäs ostaa uus testi ja tehdä se.

(oon 16v...)

Tulos pelottaa minua kamalasti..rohkaiskaa minua :o ja niin, voiko raskaus näkyä jo viikolla 7 mahan kasvuna?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmä kai sit halunnukkaa vastauksia tai mitään.....

Vierailija
2/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelätä raskautta vaikka testi on ollut negatiivinen. Mieli ei rauhoitu vaan miettii koko ajan että "mitä jos...".

Osta uusi testi ja tee se. Jos se on negatiivinen, niin kaikki oireesi ovat vain sitä, että joko olet menkkakierrossa siinä vaiheessa, että menkat kohta taas alkaa, ja siksi maha pömpöttää, tai sitten stressaat niin paljon, että elimistö kehittää raskausoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet raskaana,stressaat vaan elimistösi toiminnan sekaisin.Käy nyt hyvä ihminen hakemassa e-pillerit jos sitä seksiä on pakko harrastaa!

Vierailija
4/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vitkuttelet asiaa, raskaus vain kehittyy pidemmälle.

Vierailija
5/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolta voit odottaa vertaistukea. Jos oikesati mietit asiaa, niin lakka lukemasta tätä palstaa, sillä kohta sinut haukutaan maan rakoon.

Toisessa ja kolmannessa raskaudessa maha kasvaa jo ennen kun plussaa (ainakin minulla), mutta ekassa harvemmin.

Vierailija
6/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut on jo haukuttu et ei sillä väliä -.-

Mutta okei kiitos kaikille...

Vierailija
7/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen, miksi täällä kyselet, kun saisit asiaasi selvyyden helpommin!

Noin 20 vuotta sitten apteekkeja oli vähemmän ja raskaustestejä ei ollut kaupoissa. Piti vain naama valkoisena kävellä siihen apteekkiin ja tiskin takaa kysyä raskaustestiä. Apteekit olivat sellaisia tiskimyymälöitä. Kaikki asiat kailotettiin kovaäänisesti.

Nykyään on helpompaa ja itsesi kannalta on parasta, että selvität asian nopeasti.

Vierailija
8/8 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tilaa visa elektronilla (jos pystyt).

http://www.mammaksi.fi/index.php/raskaustestit-liuskatn-c-24

Ota vaikka varastoon pelon varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä