Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siitäs sai!

Vierailija
08.10.2011 |

Olen kosinut miestä muutamia kertoja. (yhteistä taivalta jo 7 vuotta takana) Pari kertaa puolitosissani ja kerran tosissani. Aina on tullut pakit. En ole koskaan kummempaa selitystä saanut, mies on vaan todennut ettei halua. Rahatilanne ei myöskään anna periksi ostaa sormuksia (varsinkin kun itse olen valkokullan ja timanttien perään, toki zirkonitkin kelpaisi oikein hyvin..)

Nyt olin reissussa ja löysin täydelliset sormukset miehen makuun. Mies on todella tarkka maustaan ihan kaiken suhteen, mutta tajusin sormukset nähtyäni, että nämä ne on ja että ne kelpaisivat miehellekkin. (mies ei ikinä laittaisi perus keltakultarinkulaa sormeensa)

Ovat ruostumatonta terästä, leveät ja niissä uniikit laserkaiverrukset läpi tehtynä. Sellaisia ei tule kenelläkään muulla vastaan. Ajattelin, että mies suostuisi helpommin, kun on sormukset valmiina.

Kosin eilen ja kerroin että sormukset valmiina. Pakit tuli.. Petyin tälläkertaa ihan oikeasti, sillä kuvittelin aiempien pakkien johtuvan täysin siitä ettei varaa sormuksiin. Tänään sanoin, että tässä sormukset jos haluaa katsoa millaiset olisivat olleet.

Miehen ilme oli näkemisen arvoinen. Leuka tipahti lattiaan ja silmät pyörähti ympäri. Tykkäsi aidosti todella paljon sormuksista ja kokeilikin ja se oli täydellisen sopiva (vaikken miehen kokoa edes tiennyt vaan riskillä menin). Kovasti olisi halunnut sormuksen ottaa käyttöön, mutta se ei mahtunut kuin vasempaan nimettömään ;D

Joutui sitten laittamaan sen hyllylle :D Hah!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaat miestä vuos toisensa perään ja äijä vaan jakelee pakkeja. Miten sä jaksat roikkua tuollaisessa? Selvästi haluat itse naimisiin, mies ei halua. Kannattaisko laittaa kattilat jakoon?

Vierailija
2/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko vähän pinnallinen ja turhamainen mies..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullaan naimisiin menemään, mutta kihloihin kyllä haluaisin ja mies tietää sen. Mies on VÄHÄN hitaasti lämpiävää sorttia ja itsellä ei ole kiire mihinkään, joten en ole nähnyt tarpeelliseksi ruveta kattiloita sen takia jakamaan.

Ap

Vierailija
5/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tietyissä asioissa on tarkka maku. Vaikea selittää..

Ap

Vierailija
6/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan säälittävä olet

Vierailija
7/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kuvauksesi miehestä sai mut hihittämään=D =D =D

Taitaa olla b-portaan miehiä.

Vierailija
8/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta joo miehen homma kosiminen on...

Vierailija
9/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miehen homma, mutta joku tilapäinen mielenhäiriö aina välillä iskenyt ;)

Ap

Vierailija
10/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat niin kovasti naimisiin, onko teillä edes lapsia? Mitä luulet teidän välillänne muuttuvan, jos avioidutte?

Kuulut tietenkin niihin pinnallisiin naisiin, jotka haluaa naimisiin vain, jotta saisivat viettää häitä ja saada paaaljon häälahjoja...

... voi näet olla, ettei miehesi juuri sen häähössötyksen takia halua naimisiin.

Avioitua voi myös ilman sormuksia ja maistraatissa.

Vierailija
11/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuskin tulemme koskaan menemään naimisiin. Ei itseänikään häät innosta. Mutta kihloihin haluaisin. Minusta sormus sormessa on merkki, että osoittaa "julkisesti", että on sitoutunut yhteen ihmiseen. En osaa selittää mitä haen takaa.

Lapset ym. on jo eli mikään ei tule muuttumaan mihinkään suuntaan.

Ap

Vierailija
12/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kihlaus sulle merkitsee? Mulle kihlaus on vain lupaus avioliitosta, ei muuta.

Vierailija
13/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on läpikaiverrettu laserilla? Eikö ne ole sellaista markkinaromua, maksaa jotain 20-40e?

Vierailija
14/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliitosta, mutta minulle se on merkki siitä, että ollaan vakavissaan parisuhteessa ja halutaan tuoda se julki myös muille. En osaa sen paremmin selittää.

Vierailija
15/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita ton tyyppisiä sormuksia, mutta nämä teetin kultasepänliikkeessä ja ovat täysin uniikit. Omassa sormuksessani on myös kiviä.

Vierailija
16/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysin ensin sormukset, joita muokattiin hyvinkin reilusti, joten voisi ehkä sanoa että on teetetty.

Ap

Vierailija
17/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon linkkejä terässormuksiin ja hinnat olivat parin kympin luokkaa. Muistelen pojalla joskus olleen jonkin lohikäärmekuvion.

http://www.alibaba.com/showroom/stainless-steel-laser-cut-ring.html

Vierailija
19/19 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät maksaneet kuin 15 eur/kpl, mutta muokkausten jälkeen hintaa tuli pari sataa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi