tiedättekö adalminas secret blogin?
Aivan upea ja upeita tavaroita, vaatteita ja upea koti. Mahtaa olla varakkaita. Oi kun itsellä olisi varaa...
Kommentit (49)
Että on älykäs?
Vaate- ja laukkukuvat ei juuri älystä kerro
Että on älykäs?
Vaate- ja laukkukuvat ei juuri älystä kerro
On tällä Adalminalla? Kerro jos tiedät.
Itse veikaan kyllä jotain ylempää korkeakoulututkintoa.
Oliskohan ekonomi tms?
Joutunut muuttamaan pois vanhasta kodista?
Vitsi mikä herkkis. Poistatti tuon kesähääkeskustelun itsestään. Siellä oli linkki hänen henkilöllisyyteen mut kylhän se nyt tiedetään. :)
Blogi pelkkää tyhjää täynnä, en tajua miten se tuonne Divaani-yhteisöön on päässyt, lehti itsessään on todella hyvä samoin muut bloggaajat. Tää yks ei istu joukkoon mitenkään.
Mä en ainakaan tiedä kuka hän on tai miksi lopetti...
14 neliön ihana vaatehuone, kuin pieni boutique ihanine tavaroineen ja vaatteineen.
Onkohan juttu tehty jo ennen Adalminan tragediaa, kun ainakin mies mainittu jutussa.
Tosissaan aivan ihana blogi, mutta mitähän tuolle bloggaajalle on tapahtunut, tietääkö kukaan?
vakava masennus tai ero. Oli munkin lempiblogi. Vaikka oon vanhempi niin ihailin hänen täydellistä elämäänsä.
Päädyin sivuille, joissa puhuttiin maa- ja metsätaloudesta
Oli ollut ainakin muiden bloggaajien kanssa viettämässä aikaa lauantaina ks Charin blogi ja kuva
Tämä oli hyvä juttu!
Jännä muuten miten monella tavalla tuo blogitauko tulkittiin (ero, läheisen kuolema jne), itsekin mietin että jos kyse oli keskenmenosta tai muusta sellaisesta kauheasta mitä ei "yleisölle" paljoa tahtoisi avata...
kirjoitti odottamastaan kosinnasta ja tulevista häistä aika lapsekkaaseen tyyliin ja olisi varmasti aika noloa, jos kaikki ne unelmat eivät toteutuisikaan, varsinkin kun niitä on julkisesti hehkutellut.
Siksi blogihiljaisuus.
Kun selvästi blogista on poistettu juttuja. Ainakaan äkkiseltään en löytänyt juttua kihlasormuksesta tai hääsuunnitteluista/hääpuvusta. Myös asunnon sisustusjuttuja on poistettu. Vaatehuone-esittely löytyy ja se on upeasti laitettu.
Ja materiaahan toi blogi on, mutta tykkään.
Mitä tämä Adalmina tekee työkseen ja mikä on koulutukseltaan? En löydä tietoa mistään ja kovasti kiinnostaa :)
Ammatiltaan "environmental expert" energia-alan konsulttifirmassa.