Tilillä on nyt 2,80€ ja seuraavat tuet maksetaan vasta vapun jälkeen
Kommentit (26)
Toivottavasti kärsit niin pahasta nälästä että viimeinkin syöt sen läskipääsi joka on täynnä kusta ja semmoista oksettavaa vihreää mönjää.
Tilillä on 2917,12€. Mukavaa vappua kaikille!
Viides päivä tulee tuet, nyt tilillä 3,27 euroa. Saakohan tuolla mitään vappujuttuja.
Juuri tätä varten kaikille pitää olla puskuria käyttötilillä. Yleensä suositellaan puskuria joka kattaisi 3kk elämiset.
Olet laiminlyönyt yleisiä ohjeita moititavasti, ja nyt kärsit valintojesi seurauksista.
Mulla 6.90, laitoin siskolle viestiä, että vippaas vähän 😄
Vierailija kirjoitti:
Tilillä on 2917,12€. Mukavaa vappua kaikille!
Hyvää vappua sinnekin!
Itsellä käyttötilillä 2341,12€ , palkan puoliväli menossa.
Säästötilillä 18 839,56€
Osakkeet sitten muualla.
Vappu, mitä ihmeellistä siinä nyt pitäisi olla?
Saat viiskymppi suihinotosta!
T. setämies
Itsellä 47 senttiä. Ja kokoomus kehtaa väittää ettei suomessa ole köyhyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tätä varten kaikille pitää olla puskuria käyttötilillä. Yleensä suositellaan puskuria joka kattaisi 3kk elämiset.
Olet laiminlyönyt yleisiä ohjeita moititavasti, ja nyt kärsit valintojesi seurauksista.
Mitä helvetin puskuria luulet että joku tt-tukiasiakas voi kerätä?
Huvipuistohullu kirjoitti:
Ja tällä kertaa olet valinnut olla työtön. Mikä on se totuus, mitä sinä oikeasti teet? Muuta kuin valehtelet?
Vierailija kirjoitti:
Hah, jos olet millään tuella niin et saa säästää etkä laittaa rahaa syrjään... yritä siinä kasvattaa puskurirahastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvetin puskuria luulet että joku tt-tukiasiakas voi kerätä?
En ota kantaa teidän tukipelleilyihin, mutta eikö se nyt vaan voisi olla niin, että jos olisitte pitäneet taloudestanne parempaa huolta, ettekä eläneet kuin villieläimet, ette olisi koskaan päätynetkään viimesijaiselle etuudelle? Pieniä kierrepalloja varten on ne ensisijaiset etuudet ja juuri siksi se puskuri on tärkeä.
Tuliko Vappu yllätyksenä ? Vappu on 700- luvulta oleva juhla, Suomessa työväki juhlinut 1800- luvun lopulta ja sinulle tuli yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä kertaa olet valinnut olla työtön. Mikä on se totuus, mitä sinä oikeasti teet? Muuta kuin valehtelet?
Mulla on tällä hetkellä 2 voimas olevaa työsopparia 😎 Kohta alkaa OIKEAT TYÖT 😄 Mä en valahtele ikinä 😃
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällä hetkellä 2 voimas olevaa työsopparia 😎 Kohta alkaa OIKEAT TYÖT 😄 Mä en valahtele ikinä 😃
No sanoisitko mitä OIKEAT TYÖT sun trollin mielestä sitten on? Palstatrollaaminen (oletko i gor)? Tässä tapauksessa sun työt ovatkin jo alkaneet (TROLLAUS).
Ja mikä se toinen työsoppari sitten on? Jotain säälittävämpää kuin trollaaminen venäjäbottina?
On tosi kiva juu, mullakin tilillä nyt vaan 1,16