Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako KRP:n poliisi uhata tulla kotiini yöllä ja ampua minut ja vaimoni?

Vierailija
08.10.2011 |

Kehotti ensin mua tappamaan vaimoni ja kun en suostunut, sanoi tulevansa ampumaan minut ja vaimoni joku yö. Kysyin, että aikooko ampua kaksi lastammekin, siihen sanoi että ei aio. Kyseessä naispoliisi. Onko laillista?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei täytä laittoman uhkauksen kriteerejä.

Tommoset paskalakit pitäis viedä vajan taa,ja antaa pamppua perseeseen,että joutuu käyttää vaippoja lopun elämän.

Vierailija
2/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa myös myydä lapsesi lapsiorjiksi rajan taakse ja valmistaa lemmikki-Rekusta mehevää muhennosta koko poliisilaitoksen väelle lounaaksi. Mitä kauemmin jätät lääkkeesi syömättä, sen villimmäksi poliisien oikeudet menevät. Mutta mitäpä sitä tylsää elämää viettämään :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole laillista,kerrotko lisää, miksi uhkasi.

Ja kun niillä ei ollut mitään näyttöä mua vastaan, niin tämä samainen naispoliisi kehotti minua tappamaan itseni. Vastasin, että tapa sä ittes, ämmä. Sitten sanoi noin.

ap

Vierailija
4/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun niillä ei ollut mitään näyttöä mua vastaan, niin tämä samainen naispoliisi kehotti minua tappamaan itseni. Vastasin, että tapa sä ittes, ämmä. Sitten sanoi noin.

ap

Vierailija
5/5 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan