Oletteko katsoneet Leijonan Luola- ohjelmaa?
Sitä katsoessa tulee kyllä väkisinkin mieleen, että mieluummin mä kyllä olen köyhä kun sellainen verenimijä ja psykopaatti kuin ne sikarikkaat "sijoittajat" siinä. Ei mitään eikä millään muuta väliä, kun rahalla. Myisivät ja lisensioivat vaikka oman mummonsa jos sillä vaan saisi lisää rahaa. Varsinkin se yksi äijä, Kevin O´Leary on todella vastenmielisen ahne ja tunteeton.
Kommentit (5)
Sijoittajan tavoitteenahan on tehdä rahaa, joten silloin on nähtävä nyyhkytarinoiden läpi. Hauskaa ohjelmassa on nähdä, miten monenmoista ihmiset keksivät.
Sitä katsoessa tulee kyllä väkisinkin mieleen, että mieluummin mä kyllä olen köyhä kun sellainen verenimijä ja psykopaatti kuin ne sikarikkaat "sijoittajat" siinä.
Ja höpön höpön. Jos olis tarjolla mahdollisuus sullekin olla miljärdööri niin tunteet jää äkkiä siinä sivuun.
Ja tosi-tv:stä, joka on yhtä tosissaan otettavaa kuin Selviytyjät?
Mikä sinusta tekee rahoittajista verenimijöitä?
Hauska sitä on kyllä katsoa, ja jännä huomata joitakin keksintöjä joita on sitten päässyt myös suomalaisille markkinoille. Esim. se jääkaapin oveen laitettava koristekuva..
tunteettomat paskiaiset tuhoavat vähitellen koko maapallon, mutta heitä ei tulla ikinä saamaan millään tavalla vastuuseen yhtään mistään.
Myydään vaikka jäteöljyä hiustenvärjäys-aineena ja sitten on firma jo konkassa, ja vaihtanut nimeä etkä rahojasi enää näe.
Uusi firma jo kierrättää jäteakkuja baltiaan hyvällä voitolla.
Tarinan opetus?