Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aloittaisiko lapsesi espanjan opiskelun

Vierailija
08.10.2011 |

alakoulussa jos se olisi mahdollista? Suunnittelemme espanjan kielen ottamista alakoulumme kieliohjelmaan ja kiinnostaisi kuulla teidän mielipiteenne.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asut:) Meillä enkku ja venäjä on pop. Ruotsin voisi unohtaa kokonaan:)

Vierailija
2/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa on mahdollisuus aloittaa se varhennettuna ensimmäiseltä luokalta ja olemme olleet kyllä erittäin tyytyväisiä tähänä valintaan. Ymmärtääkseni espanjaa valitsevat paljon myös ne lapset, jotka eivät aloita sitä varhennettuna. Minun vastaukseni on siis kyllä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä (ja useissa muissa kouluissa) espanja on suosituin B2-kieli yläkoulussa.

Vierailija
4/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

espanja on suosituin vieras kieli heti enkun jälkeen, samaan suuntaan mennään varmasti Suomessakin.

Vierailija
5/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön syistä lapsi aloitti a2-kielenä ruotsin juurikin koulun kielitarjonnasta johtuen. Muitakin kieliä olisi toki saanut valita, mutta niille tunneille olisi joutunut lähtemään toiseen kouluun.

Vierailija
6/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tietenkin vain, jos lapsella riittäisi kiinnostusta. Onneksi asumme Helsingissä, niin voi sitten vähän valikoida koulua sen mukaan.

Vierailija
7/7 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin tuosta kiinnostunut lapselleni, jos sellainen mahdollisuus olisi ja lapsi olisi itse motivoitunut kieliin ja kiinnostunut espanjasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän