Oletko koskaan mennyt riehakkaan baari-illan jälkeen nukkumatta suoraan töihin?
Kommentit (10)
Reissuhommia tehny monta vuotta. bailattu ukkojen kanssa aamu neljään ja herätys töihin klo 5.
Ankeita päiviä. mut onneks mun työssä on voinu nukkuakin välillä :)
KErran työkaveri soitti mulle umpitunnelissa iltavuoroon, että voisinko millään hoitaa hänen aamuvuoronsa. Sanoin että en kuule voi.
Mutta en sitten tiedä miten hyvin pystyi työnsä hoitamaan, onneksi ei saanut jakaa lääkkeitä tms vaan ihan mummojen pyllyjen pesua. Tein ilmoituksen asiasta, mutta ei tainnut edetä mihinkään.
Järki hoi älä jätä, mutta onneksi sitä silloin parikymppisenä jaksoi hyvin sen työpäivän, tosin mahdoin haista aika hyvälle, muttei kukaan sanonut mitään, outoa.
En ihan. Pari tuntia oon nukkunu valissa. KYseessa aamupalatarjoilu. Villissa nuoruudessa :)
Lääkärinä ei taitaisi olla kovin hyvä idea tulla humalassa tai kovassa krapulassa töihin, ei potilaille eikä oman uran kannalta (irtisanomisperuste)
En kyllä kännää tai bailaa muutenkaan, ihan muut huvit.
Teininä kesätöihin menin nukkumatta festareilla vietetyn yön jälkeen. Hyvin jaksoin olla töissä, mutta sitten iltapäivällä kyllä uni maistui. Enää ei jaksaisi enkä edes haluaisi.
Työ oli sen luonteista, että ei niin väliä. Olin selvinnyt siiheksi jo kyllä. Mutta olotila ei ollut paras mahdollinen - väsytti kovasti.