Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin raskaana

Vierailija
08.10.2011 |

silloinen mieheni kysyi minulta, voinko tulla raskaaksi uudestaan, vaikka olen jo raskaana? Mietti varmaan pitäiskö sittenkin käyttää kortsua, vaikka olenkin jo raskaana :D

Pidin sitä hieman hölmönä kysymyksenä. Vaikka vuosia sitten luin muistaakseni seiskasta, että näin olisi jollekin tapahtunut. Olen myös lukenut netistä samanlaisen tarinan. Eli siinä oli naisella kaksi sikiötä vatsassa, mutta eri aikaan hedelmöittyneet ilmeisesti, niin ainakin annettiin ymmärtää.

Tästä vähän keskustelua toivoisin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän hölmö mies vai siitä, että olet lukenut Seiskaa?

Vierailija
2/4 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kai mahdollista esim jos on jotenkin useampi munanjohdin joka tuottaa munasoluja raskaudesta tietämättä? Tänään kuulin noista useammista ensi kertaa tällä foorumilla. Ehkä useammalla kodullakin voisi käydä noin? Olisi kiinnostavaa kuulla lisää. Loppuun asti ei kai molempia raskauksia voi saattaa? Luulisi että ainakin toinen keskeytettäisiin ja toinen saattaisi mennä samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työkaverillani on kaksoset, jotka hedelmöittyneet eri aikaan. Hedelmöittymisissä n. kuukausi eroa, lapset syntyivät terveinä mutta toinen oli tietenkin kuukauden verran kehityksessä toista jäljessä.

Vierailija
4/4 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin toisessa syntynyt molemmat vauvat terveinä.

En muista syntyikö ne sitten yhtäaikaa. Ihan hirveesti ei ollut viikoissa eroa, mutta kuitenkin selkeästi. Ja olivat ihan erikokoisia tietenkin.

Ja kyllä lapseni isän kysymys oli melkoisen tyhmä. Olin aika tyrmistynyt, mutta tosissaan kysyi.

Olen kertonut kavereille ja saatiin hyvät naurut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä