Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia "mahdollisuus muutokseen" -kampanja herättää sinussa?

Vierailija
07.10.2011 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään minkäänlaisia uskovaisia vastaan, mutta suutari pysyköön lestissään ja uskokoon ihan keskenään vaan. Ei tartte tulla ovista ja ikkunoista sen kamppanjansa kanssa. Eikä todella tartte ottaa sitä lähetyskäskyä ihan niin pirun kirjaimellisesti. Mä loukkaannun erittäin paljon, jos joku tulee mulle henkilökohtaisesti esittämään jotain uskontojuttuja ja käännytyksiä ja pelastuksia. Se on mielestäni kohtuuttoman huonoa käytöstä.

Vierailija
2/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuo kampanja on ihan kuin "back to the 80s'". Silloin vielä mediassa oli ihan ookoo puhua Jeesuksesta. Hienoa, että tällaista tapahtuu vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikkeitä varten. Rasittaa, väsyttää, tympii, tuo mieleen pedofiilit ja pyramidihuijauksen ja skientologit.

Vierailija
4/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etoo se tekopyhyys ja teennäisyys.

Vierailija
5/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että tuodaan toivoa. Sopii kenelle vaan.

Vierailija
6/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan huvittaa se hihhulointi.

Vierailija
7/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisten tarinat sinänsä erittäin jees, että on todellista elämänmuutosta tapahtunu.

Sitä oon miettiny, et miten kiinnostuneita ne kampanjassa mukana olevien seurakuntien ihmiset mahtavat olla ulkopuolisista ihmisistä. Onko tämä kampanja oikeesti heidän sydämensä asia? Oon seurannu vähän ja huomannu, että hyvin viihtyvät keskenään ja se näyttää riittävän. Ulkopuoliset ihmiset ei oikeesti kiinnosta, kunhan heillä itsellään on siellä ohjelmaa ja ihmissuhteita.

Mulla on sellainen ajatus, että mikä on kalliin kampanjan merkitys, jos niitten srk:ien ihmiset käyttäytyvät kovin sisäpiirimäisesti ja aattelevat, että joku kampanja hoitaa homman kotiin. Tuo sisäpiirimäisyys ei ainakaan vedä yhtään sellaseen srk:aan muakaan, päinvastoin, vaikka oon ite uskovainen.

Tää on mun subjektiivinen mielipiteeni. Kaikkein tärkeintä on se miten yksittäiset ihmiset suhtautuvat ja huomoivat muita ihmisiä. Ja tietysti paljon rukousta ja oikeeta sydämenpaloa, jos halutaan oikeesti jotain tapahtuvan. Ilmaista se ei ole koskaan, mutta luullkseni se maksaa ensisijaiseseti ihan jotain muuta kuin RAHAA.

Vierailija
8/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella risoo tuo kampanja. Jokaisella on oikeus uskoa, mihin tahtoo, mutta sitä omaa uskoaan ei todellakaan pidä mennä tunkemaan toisen kurkusta alas. En itse kuulu ev. lut. seurakuntaan, mutta monia luterilaisia kavereita on ärsyttänyt myös se, että osa kampanjan rahoituksesta tulee omasta kotiseurakunnasta.

Vierailija
9/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella tarpeellisena. Saa puhua vihdoin uskosta julkisesti ja kyllähän se niin on että Jeesus anti lähetyskäskyn. Sitä voidaan tehdä täällä suomessakin. En ymmärrä miltään kannalta sellaista näkemystä että uudesti syntynyt kristitty sanoo uskon olevan "vain oma asia","inhoaa käännytystä"tai "inhoaa uskosta ääneen kailottamista". Siis sinähän haluat antaa sitä parasta mitä itse tiedät? Miksi et puhuisi uskostasi? Saisi vaikka YHTÄ ihmistä mukanasi taivaan valtakuntaan armosta. Siinä on kuule elämääkin suurempi juttu sille Jeesuksen armosta pelastuneelle.

Rohkeutta uskosaskeliin!

Vierailija
10/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen agnostikko, enkä sinänsä tahdo tai aio tulla käännytetyksi. En silti ymmärrä miksi haittaa uskonnollinen viesti telkkarissa tms. Onhan media täynnä kaiken maailman viestejä kuitenkin. OSta sitä, hanki tätä, tarvitset sitä ja tätä. Miten siinä seassa ei yksi elämänmuutokseen ohjaava lievästi uskonnollisviritteinen viesti mene.

Ne kun ei edes ole minusta mitenkään ärsyttävästi uskonnollisia. Tajuaahan siitä mistä on kyse, mutta ei tule synnintuntoa ja krusifikseja olkkariin kuitenkaan. Ymmärrättekö mitä tarkoitan?

On itseasiassa aika kiinnostava ilmiö ärsyyntyä nimenomaan tuosta mainoksesta - sillä sehän se on, mainos muiden joukossa.

Vierailija
11/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tossa mitenkää enempää tyrkytetä mitään, kun esim. jossakin Becel-mainoksessakaan. Jokaisella on oikeus valita, oli kyse sitten uskosta ta siitä Becelistä.

Siksishän asioita mainostetaa, että ihmisillä olis tietoa, että tällänenkin vaihtoehto on.

Jos haluaa asiaan paremmin perehtyä, niin vapaaehtpisesti saa ilmaiseksi tilata kirjan ja dvd:n tai jos haluaa keskustella asiasta jonkun kanssa niin sekin on mahdollista, mutta ei pakollista.

Ihmiset on nykyään NIIN hirveän suvaitsevaisia kaiken suhteen. Mutta uskonasioista ei silti saisi olla kiinnostunut tai suvaitsevaisuus loppuu siihen... =0

Vierailija
12/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka älyttömästi tuo kampanja maksaa ja miten rahat on kerätty uskovaisten maksamina "kymmenyksinä" seurakunnalle. Onhan se monesti todettu, että jos haluaa rikastua, kannattaa perustaa uskonto.

Mainoksina ovat kuin jotain huonoja vaalimainoksia kahdeksankymmentäluvulta. Kieltämättä heräsi myös epäilys, ovatko mainoksissa esiintyvät ihmiset todellisia vai näyttelijöitä.

Jos kerran telkkarissa saa mainostaa uskontoa, saako mainostaa myös islaminuskoa tai vastaavasti, voiko sen "bussinkylkikampanjan", jossa kerrottiin, että helvettiä ei ole olemassa tai jotain muuta vastaavaa, ja josta nousi valtava kohu, siirtää telkkariin?

Vierailija
13/13 |
08.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaavat parhaat katseluajat noilla ylipitkillä lässytyksillä.

Hirveä paniikki vaihtaa kanavaa, kapulat lentelee sikin sokin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan