Onko sinulla SDP:n määrittelemä onnellisuuspalkka?
http://www.talouselama.fi/uutiset/jungner+sd+kymppitonni+kuussa+ja+mill…
Minulla ei täyty kumpikaan eli en tienää tuota demareiden 10 000 euroa kuussa eikä minulla tule koskaan olemaan miljoonaa pankissa, tosin minä taidan olla väärän puolueen äänestäjäkin, joten pitäisiköhän vaihtaa puolue ensin.
Kommentit (2)
katto, siten ettei sallittaisi isompia palkkoja kuin 10Keur kuussa tai omaisuutta milli pankissa.
Tyypillistä demareiden holhousta. Tuskin av- palstalla halutaan uskoa, mutta kv yrityksissä on paljon johtotason paikkoja joista maksetaan kymmenkertaisesti tuo määrä, siis kymmeniätuhansia euroja palkkaa kuussa. Jugner on nyt siis sitä mieltä, että hänen mielestään 10keur on jo niin paljon palkkaa ettei kellään yksilöllä onnellisuus siitä enää lisäänny vaikka palkkaa saisi lisää -> eli voidaan kollektiivisesti demareiden johdolla päättää ettei kellekään maksettaisi enää isompia palkkoja. jooko?
Kannatus pudonnut todella paljon, nyt enää 17 %:a ja persut ja kokoomus ovat menneet menojaan. Jungner on kyllä Lipposen kanssa varmasti ne ns pääsyylliset ja kolmanneksi kokoomus on saanut jotenkin siirrettyä tuon Kreikka katastrofin demareiden syyksi, ovat itse vetäneet todella matalaa profiilia.