Mikä hemmetti mun "uraa" vaivaa?
Olen nyt useammassa paikassa törmännyt siihen, että kauheasti tulee kiitosta niin asiakkaalta kuin firman sisältä johdolta tehdyistä töistä, mutta esim. palkkaa ei saa sitten nostettua millään. Kuulemma teen hyvää työtä, asiakas on erittäin tyytyväinen jne. mutta kun yritän saada (mielestäni ansaitun) palkankorotuksen, niin kierrellään ja kaarrellaan ja mitään ei saa. Ja kun pyysin siirtoa osastolta toiselle, niin sekään ei tunntu onnistuvan! Voi v**** kun vi***aa
terveisiä it-alalta
Kommentit (4)
on tällähetkellä päätös, että palkkoja ei korotella... kuten meillä. Siksi kaarrellaan, kun eihän sitä voi sanoa suoraan.
t.ap
Naiset on eriarvoisessa asemassa.
Meillä esimerkiksi minä olen aika korkeassa asemassa, mutta omaa huonetta en saanut (edelliset 5 vuotta oli oma huone). Miehille, jotka ovat porrasta tai kaksi alempana, annettiin oma huone.
Nostin asian pinnalle mutta eipä siitä hyötyä ollut. TJ on mies, joka ei naisia arvosta kuin assareina.
SIISTIÄ. Lasikatto kolisee ja lujaa.
on tällähetkellä päätös, että palkkoja ei korotella... kuten meillä. Siksi kaarrellaan, kun eihän sitä voi sanoa suoraan.