Miten ilmaisen vieraille, ettei meillä voi käydä kakalla? Miehenikin käy työpaikallaan
kun olen häntä siihen kehoittanut ja koululainen koulussa. Mutta miten sanoa vieraille, joita kuitenkin käy noin kerran kuukaudessa?
En kestä bakteereita pytyssäni, mitkä minä joudun siivoamaan ja sitä hajua varsinkaan.
Kommentit (23)
ja itseasiassa on oikeasti kotiäiti Kontulasta. I know the type.
Pakko-oireinen häiriö (myös OCD, lyhenteenä sanoista obsessive-compulsive disorder) on psykiatrinen häiriö, joka luokitellaan ICD-10 tautiluokituksessa ahdistuneisuushäiriöihin. Pakko-oireita voi liittyä myös muihin psyykkisiin häiriöihin kuten masennukseen. Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta.
Jos minä olen kylässä ja mulle tulee paskahätä, minä käyn paskalla tai sitten jos minulle on ilmoitettu, että meillä ei paskota, en tule kylään. Jos kerrot, että lapsesikaan ei saa paskoa kotonaan, otan yhteyttä lastensuojeluun. Miehellesi suosittelisin eroa tai turvapaikkaa turvakodista!
Olet sairas päästäsi.
*REPS* *KOPS* *REPS* *KOPS* *REPS* *KOPS* XD