Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit lapsenlikalle

Vierailija
07.10.2011 |

tälläisessä tilanteessa. Hoidettavana 5 lasta, joista neljä alle kouluikäisiä. Nuorin on vauva ja vanhin ekaluokkalainen.

Hoitaja haetaan autolla ja viedään autolla, ei tulisi siis matkakustannuksia.

Hoitoaika olisi n. klo 17.00 seuraavaan päivään n. klo 12.00.

Luonnollisesti ruokaa saa syödä kaapista.

Hoitaja on lapsille tuttu ja aikuinen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä myös kenellä on varaa maksaa 200€ 19h työstä josta n. 10h on nukkumista. Muutamankin kerran vuodessa tälläinen tilanne niin sillä kustantais jo pienen loman koko perheelle... Hullua. Ap

vastuuta se on yölläkin. sama se mulle ainakin on, maksanko lastenhoitajalle 82e väliltä 8-18 vai 20-08, sama raha se multa menee ja saman ajan saan itselleni vapaaksi omaan menooni. minä vien lapset harrastuksiin, jotta he saavat virikkeitä, ei lastenhoitajaa siksi palkata, ihan saman arvoista se yöhoito on kuin päivähoitokin.

Vierailija
2/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joko maksetaan kunnon palkka "oikealle hoitajalle" (mll:ltä, tuttu (esim. työkaverin lapsi) tms), joka tulee paikalle auttamaan mutta myös tienaamaan, ei viettämään aikaa lasten kanssa, kuten kummit, mummit ja lasten aikuiset ystävät, joille taas ei makseta palkkaa. (ellei kyse ole esim. siitä, että mummo hoitaa lastenlapsia kaikki päivät)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä myös kenellä on varaa maksaa 200€ 19h työstä josta n. 10h on nukkumista. Muutamankin kerran vuodessa tälläinen tilanne niin sillä kustantais jo pienen loman koko perheelle... Hullua. Ap

vastuuta se on yölläkin. sama se mulle ainakin on, maksanko lastenhoitajalle 82e väliltä 8-18 vai 20-08, sama raha se multa menee ja saman ajan saan itselleni vapaaksi omaan menooni. minä vien lapset harrastuksiin, jotta he saavat virikkeitä, ei lastenhoitajaa siksi palkata, ihan saman arvoista se yöhoito on kuin päivähoitokin.

Vierailija
4/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hoidan hommat vaihtokauppoina ystävien kanssa, 50 € olen maksanut la-ilta - su-aamu 18-vuotiaalle ja 30 € päivä kesälomapäivistä, mutta yleensä vien ystäville tai mummulaan tai kummeille.

Vierailija
5/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+haetaan leffat, herkut ja ruoat

Vierailija
6/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minimi tuntiliksa joka tilanteessa on 20€

Vierailija
7/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me maksetaan kympin tunti. Jos olisi koko yö, niin sitten varmaan joku urakka.

Jos taas olisi joku ystävänpalvelus, niin yrittäisin miettiä riittävän ison vastapalveluksen jonka voisi tehdä.

Vierailija
8/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme pientä lasta. Kahtena iltana meillä yhteensä 6h. Ruoka hoitajalle tehtynä ja kahvit yms. kuuluivat hintaan. Ei ollut yksin lasten kanssa, koska olin itsekin paikalla suurimman osan tunneista. Hän siis auttoi lasten hoidossa. Maksoin näistä kahdesta illasta 50€

Vierailija
9/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden vuorokauden lapsenhoidosta, niin mä tulen vaikka heti!! :D

Terveisin pph, joka hoitaa 9-10h päivässä toisten lapsia, ja jonka käteen jäävä palkka kuukaudessa on n. 1000e

Jos joku oikeasti maksaa 200e tuosta ajasta, niin minä voin tulla vaikka monesti kuukaudessa :D

Mutta joo, tästä syystä omat lapseni on aina kotona, ei meillä ole varaa maksaa lapsenvahteja, kun nykymittapuun mukaan 20e illasta on täysin naurettava summa.

Vierailija
10/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden vuorokauden lapsenhoidosta, niin mä tulen vaikka heti!! :D Terveisin pph, joka hoitaa 9-10h päivässä toisten lapsia, ja jonka käteen jäävä palkka kuukaudessa on n. 1000e Jos joku oikeasti maksaa 200e tuosta ajasta, niin minä voin tulla vaikka monesti kuukaudessa :D Mutta joo, tästä syystä omat lapseni on aina kotona, ei meillä ole varaa maksaa lapsenvahteja, kun nykymittapuun mukaan 20e illasta on täysin naurettava summa.

ei yötä nuku, eikä varmaan pari isompaakaan. Näin hoitajakaan ei nukkuisi yötä. Lisäksi viikonloppu eli TESsin mukaan pitäisi sekin korvata.

PPH:lle ehdotan, että hankit lisää koulutusta ja menet lastenhoitajaksi sairaalaan. Silloin tuolla tuntimäärällä saa kunnon palkan.

Vierailija
11/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin 20-30e

en yhtään enempää, tuo on kohtuullinen korvaus, ruokaakin saa syödä, joten joku 25e

Vierailija
12/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaisin 20-30e en yhtään enempää, tuo on kohtuullinen korvaus, ruokaakin saa syödä, joten joku 25e

tietenkään kukaan ei teille maksa omien lastenne hoidosta (tosin kotihoidontuen ja äitiysrahanhan voi laskea palkaksi..), mutta miksi kuvittelette, että joku muu (läheisiä lukuun ottamatta) hoitaisi lapsianne lähes ilmaiseksi? teen itse lastenhoitajana keikkatyötä opiskelujen ohella 10-30h/vk ja vaikka kuinka pidänkin työstäni niin -kyllä vain - teidänkin lastenne hoitaminen on ihan todella työtä. hoitaja ei tunne lapsia kuten vanhemmat eikä voi maata sohvalla huutelemassa joojookohtaa, työssä ja lapsissa on ihan kiinni koko ajan. päiväunien aikana ehtii usein siivota ruokailujen ja leikkien jäljet, järjestää lasten ulkovaatteet ja haukata itse jotain (usein omia eväitä), koska lasten kanssa samaan aikaan syöminen on usein mahdottomuus. työnantajani maksavat minulle mielellään 8,2e/h (tosin moni myös omasta tahdostaan paljon enemmän), sunnuntailta tietenkin tuplapalkan. jos olen esimerkiksi torstaina 12-24 hoitamassa kolmea alle kouluikäistä lasta, on 98,4e minusta ihan kohtuullinen korvaus. lastenhoitaja ei pidä työkavereiden kanssa kahvitaukoja, käy rauhassa vessassa tai varsinkaan irrota silmiään työstään hetkeksikään. väitän, että moni toimistotyöntekijä pääsee minua helpommalla. tuskin teet itsekään töitäsi parin euron palkalla, älä siis oleta, että kukaan muukaan tekisi.

Vierailija
13/40 |
19.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsia noinkin monta ja aikas pieniäkin niin aattelisin että 100€ olisi sopiva summa. Siis sitä vauvaahan saattaa joutua yölläkin syöttämään ja hoitamaan.

Vierailija
14/40 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee su-ma 26 tunniksi mll:n lastenhoitaja, jolle maksamme reilut 200e, mikä on minusta ihan kohtuullista. arvostan hoitajaa, joka pitää huolen 1-, 2- ja 4-vuotiaistani.

Vierailija
15/40 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee su-ma 26 tunniksi mll:n lastenhoitaja, jolle maksamme reilut 200e, mikä on minusta ihan kohtuullista. arvostan hoitajaa, joka pitää huolen 1-, 2- ja 4-vuotiaistani.

nyt kun aloin tarkemmin miettiä ni siitähän tulee reilut 250e, kun osa tunneista on sunnuntaipalkalla.

t. sama

Vierailija
16/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnallisesta päivähoidostakaan ei makseta, kuin vähän yli 200e/kk tunteja tuohon summaan sisältyy tasan enemmän, kuin yksi päivä!!!! perhepäivähoitajankaan palkka ei mikään kummoinen ole vaikka tekee raskasta ja tärkeää työtä joka päivä ja vieläpä pitkiä päiviä, miksi satunnaisen hoitajan pitäisi saada yhdestä päivästä n. puolenkuun palkka

luuletko oikeasti, että tuosta 200e/kk/lapsi muodostuu hoitajien palkat, rakennuksen kulut, lasten ruuat, askartelutarvikkeet yms? eiköhän se hoitaja saa ihan muun summan ihan muuta kautta.. vai hoitaisitko itse esim. neljää lasta 40h viikossa 800 eurolla? tervetuloa meille jos sopii:) keikkatyöstä saa ja tulee saada aina parempi palkka kuin säännöllisestä työstä. saahan koulussakin sijainen paljon parempaa palkkaa kuin vakiopettaja.

Vierailija
17/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20e on ihan kohtuullinen korvaus! yö tunneista, kun nukutaan (jos hoitajakin nukkuu) ei tarvitse maksaa mitään, koska mitä hoitaja muka tekee sillon muuta kuin nukkuu? ei ole kohtuullista maksaa mitään nukkumislisää!!!! eikä masta nukkumisesta kuulu muutenkaan saada korvausta!!! jos hoitaja saa ottaa kaapista itselleenkin ruokaa, niin sekin j on palkka!!! 20e on riittävä summa, korkeintaan 30e voisin maksaa

eli jos ap:n lapset heräävät yöllä, vauvalla on kakka tai nälkä tai taapero itkee ikäväänsä, hoitaja kääntää kylkeä ja korkeintaan ilmoittaa lapsille, että hänellä on nyt oikeus nukkua. mä voisin huomenna mennä juhlimaan ja tulla sunnuntaina päivällä, jos ostan vähän kaappiin ruokaa, niin hoidat varmaan mielelläni niiden voimin mun kahta alle kouluikäistä liki vuorokauden? tai no veljen kolme alle kouluikäistä vois tulla myös niin ei sullakaan sitten tulis tylsää kun oothan sä meillä joka tapauksessa niin samalla "palkallahan" ne siinä menee.

Vierailija
18/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perhepäivä hoitaja ei kuule paljon parempaa liksaa kuule vedä!!!

kohtuutonta maksaa jotain parinsadan päiväpalkkaa!!

haloooo

oikeesti pph saa aika mitätöntä tuntipalkkaa vaativasta työstään!!!

apllä oli jääkaapissa kaikki ruoat itselleen ja lapsille, askartelutarvikkeetkin tulivat varmasti "talon puolesta"

joten kohtuutonta, kun hoitajan ei tarvitse kustantaa itse mitään...

miten jollain on varaa maksaa 200e pvä

Vierailija
19/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kyllä myös kenellä on varaa maksaa 200€ 19h työstä josta n. 10h on nukkumista. Muutamankin kerran vuodessa tälläinen tilanne niin sillä kustantais jo pienen loman koko perheelle... Hullua.

Ap

Vierailija
20/40 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin viikonloppulisä eli ihan hoitoalan taksojen mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän