milloin tulee elarit? tänää (nyt) vai maanantaina
Kommentit (14)
Nehän tulee sillon kun se, jonka ne pitää maksaa, maksaa ne (jos maksaa)+ jos on eri pankki niin ne pankkipäivät siihen lisää.. Mut täähän on provo ja mä tyhmänä lähin mukaan..
selvii viikonlopun :(
ap
Ei olisi hätiä mitiä jos oltaisiin saatu lainat ajallaan takaisin. Prkl, sille tyypille ei kyllä luotto enää pelaa.
Nehän tulee sillon kun se, jonka ne pitää maksaa, maksaa ne (jos maksaa)+ jos on eri pankki niin ne pankkipäivät siihen lisää.. Mut täähän on provo ja mä tyhmänä lähin mukaan..
koira sairastui :/
meni siinä rahaa ihan kivasti.
ap
selvii viikonlopun :( ap
Ei olisi hätiä mitiä jos oltaisiin saatu lainat ajallaan takaisin. Prkl, sille tyypille ei kyllä luotto enää pelaa.
Kela maksaa ne 10. päivä.
En vain kuollaksenikaan jaksa muistaa, pätikö niihin sama kuin lapsilisiin eli jos maksupäivä on maanantaina, ne maksetaan jo perjantaina. Viimeksi nimittäin elareiden maksupäivä on osunut maanantaille viime tammikuussa (Kelan sivuilta tarkistettu =D).
Kela maksaa ne 10. päivä. En vain kuollaksenikaan jaksa muistaa, pätikö niihin sama kuin lapsilisiin eli jos maksupäivä on maanantaina, ne maksetaan jo perjantaina. Viimeksi nimittäin elareiden maksupäivä on osunut maanantaille viime tammikuussa (Kelan sivuilta tarkistettu =D).
ei kai lapsilisiä perjantaina makseta, jos maksupäivä on maanantai? Ainoastaan, jos maksupäivä olisi la tai su, ne maksetaan jo perjantaina. Tai jos maksupäivä on pyhä, ne maksetaan edellisenä arkipäivänä.
Kela maksaa ne 10. päivä. En vain kuollaksenikaan jaksa muistaa, pätikö niihin sama kuin lapsilisiin eli jos maksupäivä on maanantaina, ne maksetaan jo perjantaina. Viimeksi nimittäin elareiden maksupäivä on osunut maanantaille viime tammikuussa (Kelan sivuilta tarkistettu =D).
maanantaina maksetaan. Muutoin ne kait näkyisi jo tilillä. Tai minulle elarit ovat tulleet aina puolenyön jälkeen tilille. Lienee silti pankkikohtaista (minulla OP).
ei kai lapsilisiä perjantaina makseta, jos maksupäivä on maanantai? Ainoastaan, jos maksupäivä olisi la tai su, ne maksetaan jo perjantaina. Tai jos maksupäivä on pyhä, ne maksetaan edellisenä arkipäivänä.
Se mainitaan myös Kelan sivuilla.
ei siis päde sama systeemi kuin lapsilisässä :(((
eli siellä on linkki sähköiseen asiointiin, tarvitset verkkopankkitunnukset kirjautuaksesi sinne, mutta sieltä näet juurikin sinulle myönnetyt etuudet, määrät ja maksupäivät.
Tämän kuun elarien maksupäivä on maanantai 10.10.
Ei tuo aloitus miltään provolta kuulostanut, esim. minulle kela maksaa osan elareista koska isän osuus siitä rahasta alentuneen maksukyvyn takia pienempi kuin se minimi.
Lapsilisiä ei makseta maanantaisin eli jos 26.pv on ma niin ne tulee aina ed.perjantaina 23.pv. Katso vaikka Kelan sivuilta, maksettiin viimeksi syyskuussa juurikin perjantaina 23.pv.
Elarit sen sijaan tulee vasta maanantaina.
terv. toinen persaukinen