Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PCO, PCOS, johtuu runsashiilihydraattisesta ruokavaliosta!

Vierailija
06.10.2011 |

Voit parantua oireista syömällä vähähiilihydraattisesti.

Lapsettomuudesta kärsivät, kokeilkaa ihmeessä!!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raskautunut. Muutin ruokavalion vähä hiilariseksi ja aloin urheilla (painoindeksi oli 20). 4kk kuluttua olin luomusti raskaana, minulla siis PCO. Toukokuussa meille syntyi vauva, 9v yrityksen jälkeen

Vierailija
22/28 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, löytyykö pco:sta kärsiviä? Luin juuri, että pco-naisilla on insuliiniresistenssin lisäksi hidastunut aineenvaihdunta mikä vaikeuttaa laihtumista entisestään. En ole ylipainoinen, mutta yritän epätoivoisesti kaventaa vyötäröäni, tuntuu ihan mahdottomalta :( Liikun ihan hulluna ja syön tosi vähän,mutta läski ei vaan lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vhh auttaa. Paljon kasviksia, luonnollista rasvaa ja eläinproteiinia, niin kroppa toimii kaikin puolin kuten pitääkin.

Vierailija
24/28 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka 52kg/161cm. Söin ennen paljon hiilihydraatteja. Pastaa, leipää, puuroa, pizzaa jne. Elin kymmenen vuotta ilman ehkäisyä. Muutin ruokavaliota, tulin siksi kaiketi raskaaksi. Muutoksen jälkeen söin pähkinöitä, parsakaalia, kananmunia, noin 150g lihaa päivässä, marjoja ja muita kasviksia ja toki vähän myös hiilareita kuten lounaalla täysjyvä riisiä tai perunaa. Aamulla kaura-tai tattaripuuroa. En tiedä vaikuttiko mutta raskaaksi ainakin tulin vaikka lääkäri oli sitä mieltä että ilman lääkitystä en tule.

Pcos todettu. Verensokerin pitäminen on todella tärkeässä roolissa. Säännölliset ateriat 3-4h välein. Huomaa kuukautisrytmissä. Tasottuu ja pms oireetkin vähenee.

Vierailija
25/28 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä pco-tautinen. olen saanut kolme ihanaa lasta. älkää heittäkö toivoanne.

pömppömaha kyllä on ja pysyy, siinä saavat miettiä vieläkö mummonakin oottelee. siinäkös miettivät. niin - hoikka oon aina ollut.

Vierailija
26/28 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskuutta tuommoinen "sairaus". Läskit lenkille!

Vierailija
27/28 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiskuutta tuommoinen "sairaus". Läskit lenkille!

Siinä olet oikeassa, että PCOS ei ole sairaus; se on oireyhtymä. Mutta laiskuus tai läskit eivät tätä oireyhtymää aiheuta.

Terv. Urheilullinen ja normaalipainoinen nainen, jolla PCOS

Vierailija
28/28 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kiva, että lapsettomia halutaan auttaa, mutta yleensä se auttaminen aiheuttaa vain todella pahan mielen auttamisen kohteelle. PCO ja PCOS eivät liity hiilihydraatteihin. Tsemppiä teille, jotka jouduitte nyt taas kerran liikaa lukemaan tällaista huttua ja itkette siellä. Ette ole yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi