Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en jaksa lässytystä ja aikuisten "hassuttelua" ja tutustumisleikkejä!!!

Vierailija
06.10.2011 |

Toimitusjohtaja sai loistoidean parantaa työyhteisön yhteishenkeä: koko firma (34 henkeä) viettää torstai-illat maailman ärsyttävimmän työhyvinvointilässyttäjän kanssa ja saadaan kahden kuukauden ajan kaikki perjantait vapaiksi. Siis kurssi kestää myös sen kaksi kuukautta.

Illat alkavat AINA niin, että mennään kierros ympäri ja kaikki saa kertoa millainen työviikko on takana. Jokaisen henkilön kuulumisen jälkeen se vetäjä soittaa rumpua ja laulaa "kiiiiiiiiiiiitos Anneli kun jaoit tämän!" ja sitten muut vastaavat "kiiiiiiiiitos Anneli kun jaoit tämän!"

Sitten leikitään jotain silmämurhaajaa ja keksitään toisillemme lempinimiä ja lauletaan typeriä lastenlauluja ja kerrotaan tunteistamme muuttumalla kissoiksi.

Tämä on karmaisevinta, jota olen ikinä joutunut kokemaan. TÄMÄ ON NAURETTAVAAA!

Olen tämän jo pomolle sanonut, joten ihan sama vaikka minut tästä tunnistetaankin.

En jaksa enää vaakkua kuin ankka ja purkaa näin pahaa mieltä pois tai antaa jonkun hieroa pikkurillliäni. Siis haloo, aikuisia ihmisiä!!!!

Kommentit (361)

Vierailija
361/361 |
17.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ketju! Olen vastaavanlaisessa tilanteessa saanut paniikkikohtauksen 100 ihmisen edessä työpaikan "virkistyspäivillä". Sen jälkeen olen saanut jäädä "virkistyspäivinä" töihin, omasta tahdostani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla