Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon jaatte parisuhdettanne koskevia pulmia ja kysymyksiä ulkopuolisten kanssa?

Vierailija
06.11.2005 |

Minulla ei ole sellaista ystävää, johon voisin luottaa parisuhdeasioissani. Muutama ystävä on sellaisia, joilla ei ole mitään kokemusta pitkistä suhteista, ja muutama taas on sellaisia, jotka kertovat kaikki tarinani miehelleen. En voi luottaa sellaisiin ihmisiin. Tuntuu, että tarvitsisin monasti apua ja tukea parisuhdettani koskevissa asioissa, mutta en voi avautua kenellekään ja tämä raastaa nyt jo parisuhdettanikin, kun en saa ulkopuolisen näkökulmaa asioihin :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toisaalta se on ollut parisuhteen pelastuskin. Luulisin ainakin. Ystäväni vaihtuivat suhteen alkuvaiheessa, koska he eivät ymmärtäneet vaikeuksiamme ja minä silti pysyin yhdessä mieheni kanssa. Osa on tullut takaisin, toisaalta parisuhdekin on tasaantunut ja elämme rauhallista perhe-elämää. Uusia ystäviä, joille purkaa ajatuksia sain netin kautta. Vauva-palstaltakin on tullut jokunen ystävä:)

Vierailija
2/3 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikista yksityisimmistä asioista en halua puhua kenellekkään.

Päiväkirjaan pystyn purkamaan kaikista henkilökohtaisimmat asiat. Pitää vain olla tarkkana, ettei se joudu vääriin käsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa valitin kaikille muille kun omalle puolisolleni suhteemme ärsyttävistä asioista. Nyt käyn juttelemassa ammatti-ihmisen kanssa, mutta mitäpä se toisaalta hyödyttää jos suhteessa on ongelmia, olen sitä mieltä että puolisoni pitäisi kanssa tulla puhumaan, mutta kun ei suostu! Mutta paljon tulee kaverilleikin valitettua äijästä ja sen tekemisistä!

Pitäisi vaan rohkeasti yrittää puhua miehen kanssa ja sanoa mikä mättää!