paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
1980 e, myyjä erikoiskaupassa, eli ei mitään lisiä.
Kaupan kassa 1000+e/kk riippuu paljon töitä teen, olen opiskelija
Äiti opettaja 4000+e/kk bruttona
Isä ktm tj 12 000e/kk nettona plus bonukset
Kannattais joko mennä matematiikan iltakurssille tai ottaa yhteyttä työsuojeluviranomaisiin. Suomessa ei oikeasti tuolla palkalla hyväksytä muiden kuin ukrainalaisten ja thaimaalaisten marjanpoimijoiden työskentely. Kaikissa muissa tapauksissa lasketaan ihmiskaupaksi.
oli edellisessä veropäätöksessä bruttoansio! TK-hammaslääkärillä
Mä olen jotenkin ajatellut että olen ihan palkkakuopassa, koska olen tainnut omassa kaveripiirissä jäädä hieman perään, kun ei uraputki ja ainainen työssäolo kiinnosta. Pyrin tekemään vain 37,5 tuntia töitä viikossa, koulutus insinööri ja ammatti alan asiantuntija. Mun palkka on 4857 e + mahdolliset bonukset, hyvinä vuosina tuli 15%, mutta nyt niiden varaan ei tule laskettua.
Brutto 2680 e / kk
Asiakaspalvelija kolmivuorotyössä + satunnaisia keikkatöitä ravintola-alalla. Koulut jäivät kesken.
Työpäivät venyvät, oikeastaan aina valmiina ja työssä. 24000/kk, josta veroa menee yli 50 %.
-siivoustyökokemus 6v + ohjaajana 4v
Ruokapalvelutyöntekijä, n. 1500 käteen/kk.
Valtavia palkkoja ihmiset vetelee!
Näillä tuloilla olen ostanut yksinäni ilman säästöjä ok-talon, remontoinut sen, maksanut lainan 10 vuodessa, ostanut auton vm.2006 ja samalla elänyt ihan normaalia elämää kituuttamatta, kolme lastakin siinä kasvoi aikuiseksi sivussa. apuja en ole saanut keneltäkään. Nyt huomaan olevani köyhin palstalla, jestas.
netto 1500-1600 lapsia hoidan ryhmiksessä kaksi kokemuslisää joo ja tällä palkalla ei paljoa juhlita =( EI
Brutto 4000€ +bonus, puhelin, liikuntasetelit
Ei vielä ikälisiä.
myyntityössä lääkealalla. Tuota nettoa pienentää työsuhdeauto.