paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
käteen saan 3000 kaksikertaa kuukaudessa. vuokraan menee 2000. autoon 300, bensaan 300 mutta lastenhoito on täällä kallista joten aika tiukalla ollaan palkasta huolimatta eletty. ruokaan 800 per kk. meitä on 4 perheessä. Luottokortti velkaakin on kertynyt. koulutus on datanomi
arveklen usaa? osavaltio?
2300 €/kk + lisät n. 200-300 € riippuen kuukaudesta.
suomessa peruspalkkaa sain 2150e/kk ensiavussa. viimeiset vuodet ollut toissa ulkomailla brutto 6650/kk paivatyosta.
kukaan ei tota usko! heheheeee...
3400€/kk + lounasetu ja puhelinetu
Palkalliisena olen muutalla vuosilisällä ja käteen jää väähän vajaa 1400e.
Palkalliisena olen muutalla vuosilisällä ja käteen jää väähän vajaa 1400e.
Onnekseni mieheni tienaa ihan mukavasti, niin pärjäillään hyvin, vaikka oma palkka onkin ihan persiistä!!
piti olla valehtelematta, onko joku jota ette voi uskoa?
Bruttotuloni ovat noin 2300 e/kk tutkijan työstä ja noin 1400 e/kk lisätyöstä yksityisellä sektorilla. Yhteensä olen tyytyväinen bruttotuloihini (n. 3700 e/kk), mutta vapaa-aikaa voisi olla enemmän.
keskimäärin 1000€ jää käteen, riippuu vuoroista. Vartija/järjestyksenvalvoja.
eli lounarit, liikuntasetelit, puhelin. Yksityissektorin lakimies, yli 10v oman alan työkokemusta.
käteen saan 3000 kaksikertaa kuukaudessa. vuokraan menee 2000. autoon 300, bensaan 300 mutta lastenhoito on täällä kallista joten aika tiukalla ollaan palkasta huolimatta eletty. ruokaan 800 per kk. meitä on 4 perheessä. Luottokortti velkaakin on kertynyt. koulutus on datanomi
arveklen usaa? osavaltio?
Brutto 2500€ plus lisät jotka vaihtelee. Ruokakaupassa töissä.
mutta jos tarvitsen jotain extraa, silloin nostan 3000e/kk. Ja joulun alla 5000e/kk. Olen yrittäjä.
järjestöpuolella. Teen 60% työaikaa, josta palkka himpun verran yli 2000 eur/kk (eli kokonaisella työajalla olisi noin 3400 eur/kk).
Olen kunnallinen pph, minulla on kaksi omaa lasta ja vain kaksi hoitolasta. Ryhmässä saa olla korkeintaan yht.4lasta. Tuntipalkka yhdestä lapsesta 2,20e ! Tosta pitää vielä ostella ruuat ja osa askarteluista. Votte vaan arvata mitä meillä syödään ja askarrellaan ;)
tuntipalkka on muistaakseni 9,93. Opiskelija siis olen ja teen iltoja ja kesäduunia kaupassa.
Brutto n. 4060e/kk