paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Bruttona hieman alle 2500e, käteen jää noin 1900e. Työskentelen kunnallisella puolella toimintaterapeuttina.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2011 klo 22:46"]nyt olen varastossa töissä, kaksi vuoroa periaatteessa kolme, yksi ilta ja kaksi eri aamua.. käteen jää 1500-1600... ei juhlita sillä.. ei...
[/quote
Jos kysytään palkkaa se ilmoitetaan bruttona.
Logistiikkakoordinaattori. Palkka 2750e.
1350 käteen. Pakkaaja. Palautuksia tulee 930 euroa tänä vuonna
2100e/kk + provisiot n. 300e/kk. Kirjanpitäjä
Netto n. 1800€ raksalla sekarina, työkokemusta 3v.
2500 brutto, asumisohjaaja, vuorotyö
2700/kk brutto. Etuina talon puolesta kahvit, kerran vuodessa jouluateria ja lomalle lähtiessä lomallelähtölounas. Insinööri koulutus, pieni suunnittelutoimisto työpaikka, missä teen suunnittelua, sihteerin töitä ja dokumentointia, niin että paino on dokumentoinnilla. Dokumentointi ei ole pelkkää kirjoittamista, vaan paljon muutakin. Ylitöitä ei saa tehdä, mutta saa tehdä tunteja sisään tarvittaessa, muuten on kiinteä työaika.
Verohallitus maksaa mulle noin 650-900e/kk sairauseläkettä ja sossu haluaa maksaa mulle siitä etten näe untakaan työ ja opiskelukuvioista.
PS. Minusta olisi mukavaa tehdä (palkallisia) töitä, nii ei olis tylsää.
Terveisin, töistä haaveileva 22v. En ole pakolainen.
3700€ bruttona, business development coordinator, työkokemusta 2 v, pääkaupunkiseutu
Amiksen ope, brutto 4520,00 €/kk
Siis mitä hittoa, näkyykö teillä kaikilla muilla näissä vastauksissa jotkin otsikotkin, kun mä näen vain vajaata tietoa? Siis esim. vastauksen "metallialalla", mutta en missään sitä palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä hittoa, näkyykö teillä kaikilla muilla näissä vastauksissa jotkin otsikotkin, kun mä näen vain vajaata tietoa? Siis esim. vastauksen "metallialalla", mutta en missään sitä palkkaa.
Vanhalla palstalla oli mahdollista laittaa vastaukseen otsikko. Moni kirjoitti koko viestin tai osan siitä otsikkoon, jolloin nyt palstauudistuksen jälkeen näkyy tyhjä tai vajaa viesti.
Amk-tutkinto sosiaalialalla. Nettona käteen jää 1750 e / kk.......
it-alan yrittäjä. 7000-16000 / kk. Käteen jää se 5000-13000.
Insinööri, valmistunut elokuussa. Tämän alan työkokemusta parilta kesältä. Palkka 2960€/kk. Nettona noin 2100€/kk. Nousee keväällä lähemmäs 4000€/kk.
Myymälänhoitaja erikoisliikkeessä brutto tunneista riippuen 2200-3000e/kk. Ei muita lisiä tai korvauksia, ne on laskettu tähän mukaan (eli kuukausittain lomakorvaus 12,5% sekä nykyinen sunnuntailisä).