paljonko palkkasi on? VALEHTELEMATTA.
Kommentit (822)
Atk-ylläpitäjä julkisella sektorilla, 10v työkokemus pelkkä ylioppilastutkinto. Nettona jää himpun yli 2000Eur riippuen mitä vähennyksiä hyväksytään.
Myymäläpäällikkö 2400€ + bonukset (n. 300-900€) / kk. nettona jää käteen yleensä n. 2100-2300€...
jonkin verran ylitöitä(ne saa vapaana pitää koska haluaa), homma sinänsä leppoista ja lomat jne saa myös pitää koska haluaa. parasta on kuitenki että voi itse tehdä omat työvuoronsa.
"Kayt toissa tai et, Suomessa saa aina toimeentulon!"
Kun määräaikainen työsuhteeni taas päättyy, en saa pennin latia mistään. Työssäoloehto ei täyty ja tarveharkinta rajaa pois työmarkkinatuen.
Puolisoni lasketaan hyvätuloiseksi, vaikkei hänen nettopalkkansa riitä mitenkään perheemme elättämiseen. Perheen yhteinen verotus korjaisi tilannetta, mutta nykyisellään annamme valtiolle veroina senkin osan minkä itse tarvitsisimme elämiseen.
Projektipäällikkö yksityisellä puolella, kansainvälinen firma. Työkokemus 7 vuotta. Kerran vuodessa bonukset n. 8000 brutto.
3500 euroa. Ammattia en halua laittaa. Minusta ammattia tärkeämpi kysymys onkin, että paljonko kullakin on työkokemusta tuolta alta. Esim. minusta 4000 euron palkka on tosi hyvä, jos työkokemusta on 2 vuotta ja tosi paska, jos työkokemusta on 20 vuotta.
ei varmaan koske meitä hoitajia...
Tuntipalkka himpun päälle 14€ ja lähihoitajana töissä 17 vuotta ja sitä ennen myös kokemusta hoitoalalta. No itsepä olen alani valinnut.
eli työkokemusta ei yhtään ennen tätä, tradenomin paperitkaan ei vielä taskussa, julkisella sektorilla teen toimistotyötä, palkka vähän vajaa 2000 €. Ja ajatella, mä oon ihan tyytyväinen. :)
Noin 1950€.
Olen yksityinen lastenhoitaja, joka työskentelee perheen kotona. Työtunteja 150-180 kuussa, palkka osittain työtuntien mukaan.
Projektipäällikkö ulkomailla, tässä maassa brutto on samalla myös netto, minun kohdallani 6200 e/kk
pätevä luokanope, yksi ikälisä mukana: 2400 € brutto
(En ymmärrä, mistä ne lehtien palkkalistojen melkein/yli 3000 € luokaopettajien palkat tulee!)
11e/h+lisät
henkilökohtainen avustaja. Saan palkkaa kuussa verojen jälkeen n. 1500e. Pidän välivuotta ja sitten taas opiskelemaan :)
Siivooja koeajalla harjoittelijan palkalla n.1500e/kk. Nyt heinäkuussa palkka nousi noin euron tunnissa kun en ole koeajalla enää. Tämä on kesätyö.
Brutto noin 4300 € / kk. Insinööri.
Siivooja, vakituinen työpaikka & koulutuslisä, käteen jää kuussa noin 1300 e.. Ei juhlita kauheesti.
3300, teollisuus, ei vaadi koulutusta, vuorotyö.
Brutto vähän päälle 3300 e, puheterapeutti FM. Ei vielä ikä- tai muita lisiä.
Ammatti myyjä, bruttotulot vaihtelee tuntien mukaan 1900-2700 e/ kk
4200 brutto ja kaikki menee. Asiantuntija rahoitusalalla
3500 euroa. Ammattia en halua laittaa.
Minusta ammattia tärkeämpi kysymys onkin, että paljonko kullakin on työkokemusta tuolta alta. Esim. minusta 4000 euron palkka on tosi hyvä, jos työkokemusta on 2 vuotta ja tosi paska, jos työkokemusta on 20 vuotta.