Kannatatko rauhaa vai oikeudenmukaista rauhaa?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Sääntöpohjaisen järjestelmän kunnioittamiselle perustuvaa rauhaa.
Siis jenkkien sanelemaa.
Itse kannatan oikeudenmukaista.
Faith kirjoitti:
En kannata rauhaa hinnalla millä hyvänsä.
Kuinka monta ajattelit tapattaa puolestasi tämän ihanteesi eteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääntöpohjaisen järjestelmän kunnioittamiselle perustuvaa rauhaa.
Siis jenkkien sanelemaa.
Itse kannatan oikeudenmukaista.
Mikä on oikeudenmukainen
Vierailija kirjoitti:
Asia on minulle yhdentekevä.
Onneksi suurin osa edes hiukan pohtii sinua enemmän. Muuten olisimme täysin lakaistavia rusinoita.
Ottaen huomioon elämän totaalisen epäoikeudenmukaisuuden, olisinko naivi kuvitellessani rauhan toteutuvan täysin oikeudenmukaisesti?
Kannatan rauhaa koko maailmaan, sotahullut muuria vasten muuten homma ei onnistu. Katsotaan sitten myöhemmin ne häirikkö nilkit mitä niille pitäisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
En kannata rauhaa hinnalla millä hyvänsä.
Kuinka monta ajattelit tapattaa puolestasi tämän ihanteesi eteen?
Mihin ihanteeseen viittaat?
En tapata ketään. Kannatan sitä että suurissa uhrauksissa, joita sodissakin tehdään, päätös on jokaisen oma. Kunnioitan kyllä uhrimieltä, niin isänmaallisuudessa kuin monissa muissakin asioissa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Rauhaa. Aina on kiire rauhaan. Ihmisten koskemattomuus. Kostonkierre haitallinen.
Ai että jos pedar murtautuu yöllä taloosi ja käy lapsesi kimppuun, et puolusta lastasi vaikka väkivalloin vaan sanot vaan että rauhaa rauhaa ja menet takaisin nukkumaa? Just.
Jos saisi käydä paskalla rauhassa ettei sillä välin ala kännykkä soimaan, minä en vessaan känykkää vie jokin kohtuus sentään.
Rauhalla ja oikeudenmukaisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään, joten rauhaa.
Kai sitten pitasi kaivaa sodat aina 2 maailmansodasta lahtien ja vietnamin karsimykset myos rauhansopimusta ei ole solmittu esim. japanin suhteen.Kiinnostaako voitaisi hieman ammuksia antaa sinnekkin suuntaan kun nyt suomi tekee rajahdetehtaan niin onkohan vapaaehtoisia sinne toihin no maahanmuuttajia voisi laittaa tai KOK nuoria
Vierailija kirjoitti:
Rauhalla ja oikeudenmukaisuudella ei ole mitään tekemistä keskenään, joten rauhaa.
Ukrainan pitäisi siis vain antautua? Niinpä niin..
Jos päädytään rauhaan joka ei ole oikeudenmukainen, niin pitäisi varmistua, että ainakin se on pitävä.
Jos sodasta puhutaan, niin altavastaajan ei kovin helposti kannata hyväksyä rauhaa osapuolen kanssa jolla on valloitushaluja. Ainakaan ehdoilla joilla itse menettäisi puolustuskykyään. Joskus on tilanne se, että on parempi taistella "saappaat jalassa" loppuun asti omien tärkeiden asioiden puolesta.
Missä yhteydessä? Sodissako? Oikeudenmukaista rauhaa.