Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva hiivatulehdus

Vierailija
06.10.2011 |

Hei,

Voiko Canestenia käyttää raskauden aikana toistuvasti?

Minulle on lääkäri määrännyt hiivatulehduksen hoitoon kahdesti canesten hoidon ja kerran olen käyttänyt sen itse uusiutuneiden oireiden hoitoon. Nyt tuntuu, että hiiva on jälleen uusinut. Voiko toistuvista käytöistä olla haittaa vauvalle? Raskausviikkoja minulla on 17+

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiivatulehduslääkkeitä ylipäätään suositellaan raskausaikana? Onko niin ettei mitään suun kautta otettavia suositella? Osaisiko joku kertoa miksi näin olisi?

Eikö kaikissa hiivalääkkeissä kumminkin ole käytännössä samat ainesosat? Ja eikö alakautta otettava lääkitys ole lähempänä vauvaa anyhow :O

Vierailija
2/3 |
02.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jätät vaalean leivän sekä makeiset pois. Käytät myöskin paljon happamia ruoka-aineita, kuten puolukoita, karpaloita, sitrusta, viinietikoita jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jätät vaalean leivän sekä makeiset pois. Käytät myöskin paljon happamia ruoka-aineita, kuten puolukoita, karpaloita, sitrusta, viinietikoita jne

Ei tuo raskaana ollessa paljoa auta, koska raskaana olevat vain altistuvat enempi hiivasienitulehdukselle kuin normaalisti. Hormonit, you know? ;)

Huoletta voi käyttää Canestenia, lääkäri voi hyvinkin määrätä saman kuurin pari kertaa peräkkäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi