Kirpputorit pk-seudulla
Mikä tai mitkä ovat parhaita kirppiksiä pk-seudulla?
Ajattelin vuokrata pöydän viikoksi, myytävänä vaatteita ja sekalaista tavaraa. Onko kenelläkään kokemuksia Aurinkobasaarista?
Kommentit (5)
Pöytävuokra on hirveän hintainen, 40 euron hujakoilla. Tavaraa menee ihan kohtuullisesti kaupaksi, olen muutaman kerran myynyt. Kannattaa varata pöytä vaikka pariksi-kolmeksi viikoksi ja maksaa viikko kerralla. Itse ainakin huomasin sen, ettei yksi viikko aina riitä.
ja mulla varastettiin Kaivarissa tosi paljon.
Viimeksi kun olin näin kauimmaisessa pöytäruppeessa, peilin vieressä monta hintalappua ilman tuotteita monesta eri paikasta, eli joku oli kerännyt sinne tavarat ja laittanut ne parempiin paikkoihin siellä osastolla.
Kaivarin vuokrakin on posketon, tosin keskustassa vuokratkin ovat korkeita.
tosi rauhallista. Ihmettelin oikeen että mihin kaikki ihmiset kadonneet, olivatko Hullareilla vai missä?? Joka tapauksessa löysin taas niin mahtavaa tavaraa, esim. teinipojalle löytyi pari bränikkää t-paitaa, samoin uudelta näyttänyt college-takki, samassa pöydässä oli uusia capejäkin mutta olivat kyllä tosi isoja kokoja (olisin muuten ostanut kaverin lapselle). Itselle ostin myös ihanan Sisleyn neuleen (oli laput vielä kiinni, hintaa tais olla jotain 10 euroa). Kotiin löytyi pari kivaa sisustusesinettä, tuikkukippoja ja yksi pieni koristepatsas. Kolmannesta pöydästä ostin miehelle pari kauluspaitaa ja vauvalle vaatetta. Käyn Akselissa tosi usein, vähintään kerran viikossa kun lähellä asutaan. Tosi paljon voi löytää uudenveroista tavaraa ja merkkituotteita (en tiedä johtuuko siitä, että alueella paljon hyvätuloisia ihmisiä vai mistä), toisaalta jotkut kyllä tuovat aika karseita lumppuja.
Itsellä ollut pari kertaa pöytä tuolla ja omilleni olen kyllä päässyt.
väkeä pörrää valtavasti ja melkein aina sieltä tekee hyviä löytöjä.