Mitä teillä iltapalaksi? :)
Kommentit (21)
voilla, marmeladilla tai mitä kukin päälle haluaa.
Meillä tänään iltapalana äidin tekemää ruisleipää, appelsiinimehua, kaakaota ja syksyn omenoita. Ja tällä kertaa myös vähän poikkeuksellisesti mieheni tekemää suklaakakkua. :)
Ruisleipää, rasvalla ja juustolla.
Kuppi teetä mulla, lapsilla kaakaota, mies ottaa tuoremehua.
Lapset(3kpl) ja minä jaettiin 2 mandariinia ja yksi iso omppu.
Maustamatonta jugurttia ja hunajaa.
Illemmalla otan vielä kupin rooibosteetä ja palan tummaa suklaata :)
sitä meni noin kolme litraa, siis puuroa.
pojan kanssa saarioisten roiskeläpät. Poika otti kaakaota keralla ja mä vettä. Terveellisesti elellään :)
Ajattelin kysellä ihan samaa, mutta en viitsinyt.
Tänään oli iltapalaksi:
Ruisleipää
Juustoa
Kurkkua
Porkkanaraastetta
Jogurttia
Maitoa
Vettä
- Ruisrevittyä, banaania ja maitoa toisella
- Ruisleipää, jonka päällä kinkkua, tomaattia, kurkkua ja juustoa sekä teetä kolmannella
- Neljäs söi paahtoleipää ja maitoa
Muita ei ole nyt kotona.
pistin pötkölleen 17.30 ja heräilin puol 7 aikoihin, lämmitin ranskalaisia ja muutaman makkaran ja söin ne join samalla 2 pulloa keskiolutta, olisko ollut 450g. pussi ranskiksia ja 2 wilhelm makkaraa nams nams.. sit katoin salkkarit ja samalla söin pussin ässä-mix namuja ja puoli pulloa 7-uppia, just kävin syömässä iltapalan ja kuorin itselleni 3 omenaa ja yhden appelsiinin, join maitoa 2 lasia ja aion tälle iltaa vielä juoda 5 lasia vettä et neste kiertää kehossa, nukkumaan siinä 23 aikoihin kun on jo kello 6 herätys.
Lapsille siis. ITse syön tässä omatekoista sämpylää tuorejuustolla ja ahon lakkajogurttia.
Luonnonjugurttia hunajalla ja maitoa tai vettä juomaksi.
minä vedin äsken lihapiirakan kahdella nakilla. Hyi minua. Ja kovasti vielä ratsaan kaappeja, josko löytäisin jotain hyvää (en löydä).
jälkiuuniruisleipää Kallen mätitahnalla ja tomaattisiivuja päälle. Juomana suomalaisella kukkaishunajalla maustettu Earl Grey tee. Kotimaisia omenoita ja satsumat.
pienemmät lapset 2kpl söi omatekoisesta marjamehusta keitettyä kiisseliä ja muromysliä,en katsonut mitä teini otti mutta yleensä hedelmää,jukurttia ja leipää.itse söin tota kiisseliä vähän pikku muksujen seurana n.1dl enkä muuta aio syödä,väsymys houkuttelee enemmän tai siis nukkuminen joten öitä.
poimittuja neilikan varsia sadevedessä keitettynä, lisukkeeksi jos nälkä jää niin lämmäytän unikkoa ja kuivattuja voikukkia.
eli munakasta ja joi maitoa ja pienen tilkan mehua. Äiti tässä puputtaa suklaata ja juo vichyä.
Vauvalla iltapalana puuro.
Aikuisilla rypsiporsaan herkkupaistia perunoilla.
Illalla ehkä vähän karkkia.
iltapalaksi jotain lämmintä, kuten tänään keitettyä spagettia, jonka kanssa tonnikalaa (ihan sellaisenaan) ja loraus oliiviöljyä.
Meidän ekaluokkalainen on iltasyömäri, jonka vatsa ei täyty esim.pelkällä banaanilla ja jogurtilla.. jos syö sellasen iltapalan kasilta niin tunnin päästä huutelee sängystä nälkäänsä..
Ton ruoan päälle otti vielä omenan
lapset söivät juuri moniviljaleipää juustolla, maitoa ja jogurttia.