Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäänpäin kääntynyt nänni?

Vierailija
22.11.2011 |

Itselläni on sellainen tilanne, että aiemmin ns. normaali nänni on kääntynyt toisesta rinnasta sisäänpäin. Tämä siis tapahtui neljännen lapsen imetyksen jälkeen (jokaista lasta olen imettänyt noin vuoden). Itse yhdistän sen nimenomaan imetyksen lopettamiseen. Minulla on pienet rinnat (max. a-kuppi), eikä mitään kyhmyjä tai epämääräisiä imusolmukkeita tunnu (olen ruumiinrakenteeltani hoikka). Olen kuitenkin ymmärtänyt, että kyseinen muutos rinnassa saattaisi viitata rintasyöpään?!? Olenko turhaan huolissani? Kokemuksia kellään? Olen n. kolmekymppinen, eikä suvussa ole rintasyöpää...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverillani myös nänni kääntyi sisään päin, hänellä ei lapsia ole, ikää reilu 40v. Häneltä löytyi rintasyöpä, tosin sisäänpäin kääntyneen nännin lisäksi löysi rinnasta selvän kyhmyn myös. Kannattaa tosiaan käydä lääkärillä tarkistuttamassa tilanne, että saat mielenrauhan. Toivottavasti sinulla kaikki hyvin!

Vierailija
2/2 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut aina toinen nänni sisäänpäin kääntynyt ja hänellä terveet rinnat. Tuo nännin sisäänpäin kääntyminen voi tosiaan olla merkki rintasyövästä nimenomaan jos nänni on aiemmin ollut normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla